پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
رئیس مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه زمانی که با حضور چند نماینده در کنارش مواجه شد که مانع گوش دادن او به نظرات موافق و مخالف می‌شدند به شوخی گفت که ما چند ملک مقرب اینجا داریم.
شعار سال:

علی لاريجاني در جريان بررسي بند 6 ماده 57 لايحه برنامه ششم توسعه جلسه علني امروز-12 دي- وقتي در تلاش بود تا به نظر موافق و مخالفان گوش دهد، با حضور چند نماينده در كنار خودش كه مانع تمركز او بودند،‌ مواجه شد. امری که باعث شد او با لحن خاص خودش بگوید: دو سه تا ملك مقرب اينجا داريم.

لاريجاني در ادامه وقتي پيشنهاد حذف بند 7 اين ماده مطرح شد،‌ اظهار كرد: يكي از عجايب روزگار اين است كه جناب كاتب خودشان پيشنهاد حذف دادند و در ليست مخالفان هم هستند. اين را هم بدانيد.

در جريان اين بررسي‌ها زماني كه تريبون مصطفي كواكبيان براي بيان اخطار باز شد، او در ادامه گپ و گفت‌هايی كه چند روز اخير ميان او و رئيس مجلس شكل گرفته بود، گفت كه« براي نوبت ما كه آقاي رئيس مصلحت نمي‌داند وقت اخطار بدهد شايد نوبت ديگران به ما برسد.»

لاريجاني در برابر اين طعنه زدن‌ كواكبيان گفت: حالا اگر نمي‌خواهيد صبحت كنيد، ادامه بدهيم...

نكته‌اي كه كواكبيان را صرافت انداخت تا سريعتر به اصل مطلب بپردازد: صحبت مي‌كنيم شايد در مورد اين بحث‌ها روزي با شما مناظره كنيم. در ضمن عيد مسيحي ها را به هموطنان و نمايندگان مسيحي تبريك مي‌گويم.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کدخبر:618444  www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
بچه بازی شده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین