پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراط و تفریط باعث ایجاد مشکل در کنترل جمعیت شده است.

شعارسال :فتاح محمدی در نشست هماهنگی همایش سیاست های جمعیت که یکشنبه، 30 آبان ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: در سالهای گذشته افراط و تفریط هایی در سیاست ها انجام شد که باعث وجود مشکلاتی در بحث کنترل جمعیت شده است که شاید در آینده جمعیت رو به پیری برود.

وی بیان کرد: مهمترین عامل توسعه هر جامعه ای نیروی انسانی است که این نیروی انسانی نیز باید نشاط و ظرفت های لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عدم آگاهی و شناخت از دیگر عواملی است که باعث شد امروزه نگران پیری جمعیت در کشور و استان باشیم.

محمدی تصریح کرد: تک فرزندی مشکلاتی را هم برای خود فرد، خانواده و جامعه ایجاد خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: افزایش جمعیت نیز باید با برنامه ریزی انجام شود چگونگی فرزندداری و فاصله بین هر باروری باید مناسب باشد که مشکلی نه برای مادر و نه برای فرزند ایجاد نشود.

محمدی اضافه کرد: باید در رشد جمعیت نقطه تعادل را حفظ کرد که نه افراط باشد و نه تفریط همچنین در دانشگاه ها و حوزه های علمیه نیز کرسی هایی آزاد اندیشی در این خصوص برگزار شود و صدا و سیما نیز میزگردهایی را برای تبیین نقش ازدواج برگزار کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا استان کهکیلویه و بویر احمد ، تاریخ انتشار شنبه 30 آبان 1394 ، کد مطلب : 948-7614-5: www.yasouj.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین