پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
فرماندار تبریز با اشاره به اینکه بیش از 450 هزار نفر از مردم تبریز در بافت فرسوده زندگی می‌کنند، گفت: این مناطق که 18 درصد کل وسعت شهر تبریز را شامل می‌شود، باید نسبت به بازسازی و مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند.

شعارسال: رحیم شهرتی‌فر در هفدهمین مانور زلزله در دبیرستان دخترانه باقر العلوم(ع) در سخنانی کوتاه، با تاکید بر اهمیت آمادگی مردم و نهادهای امدادی برای مواجهه با بلایای طبیعی، اظهار داشت: آموزش‌های مردمی باید از مدارس و دانش‌آموزان آغاز شود تا ضمن آمادگی کودکان و نوجوانان برای مواجهه با بلایای طبیعی، این آموزش‌ها به خانواده آنان نیز منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 450 هزار نفر از مردم تبریز در بافت فرسوده زندگی می‌کنند، افزود: این مناطق که 18 درصد کل وسعت شهر تبریز را شامل می‌شود، باید نسبت به بازسازی و مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند تا در مواقع زلزله از آسیب‌های احتمالی پیشگیری شود.

هفدهمین مانور سراسری زلزله در کلیه مدارس شهری و روستائی آذربایجان شرقی برگزار شد که هدف از برگزاری آن، پناهگیری صحیح و ایجاد آمادگی‌های لازم در بین دانش آموزان و افزایش سطح آگاهی آنان هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه است.

آموزش خود امدادی دانش آموزان، شناسائی مناطق امن مدرسه و کلاس‌ها، نحوه پناهگیری، نحوه کمک رسانی اولیه، مهار آتش و برقراری امنیت از جمله برنامه‌های این مانور بود که امروز با حضوربیش از 600 هزار نفر از دانش آموزان استان در کلیه مدارس برگزار شد.

این مانور توسط آموزش و پرورش و با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، فرمانداری، هلال احمر، اورژانس 115، نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان، هشتم آذر، سالروز ملی «ایمنی در برابر زلزله» برگزار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8آذر1394، کدخبر: 930141: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین