پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
نکته های کلیدی سخنان رهبر انقلاب در قالب عکس نوشته در صفحه اینستاگرام

شعارسال: صفحه اینستاگرام نقل قول هایی از رهبر انقلاب، هر روز با گوشه ای از سخنان پر بار ایشان به روز می شود. توجه به این نکات در بهبود زندگی های دنیوی و اخروی بی تأثیر نیست و میتواند الهام بخش و نوید دهنده یک زندگی خوب باشد.

رهبرانقلاب: "ما در جوار جناب عبدالعظيم زندگى ميكنيم، شوق کربلا هم داريم؛ اما كمتر توفيق پيدا ميكنيم به زيارت اين بزرگوار برويم. ٨٢/٢/١٢

‌‌بمناسبت ولادت حضرت عبدالعظيم حسنی"

رهبر انقلاب: "بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.۹۴/۱۰/۱۳"

رهبرانقلاب: "ارزش معنوی این مدال‌ها بسیار بالاتر از ارزش مادی آن است و به همین دلیل من مدال‌های اهدایی جوانان نخبه را با کمال میل و با افتخار می‌پذیرم اما بعد به خود آنان باز خواهم گرداند. ۱۳۹۵/۱۰/۱۳" ‌‌

رهبرانقلاب: "جوانهای مؤمن و انقلابی را بسیار دوست دارم حمایت مضاعف از جوانان مؤمن و انقلابی،وظیفه رؤسا و مسئولین دانشگاه‌ها و وزرای مربوطه است. ۹۵/۱۰/۱٣"

رهبرانقلاب: "انجام کارهای بزرگ همچون پیروزی انقلاب اسلامی و یا موفقیت در ۸ سال دفاع مقدس و مقابله با فشارها، به دلیل انسانهایی بوده است که دارای ثبات قدم و ایستادگی بودند و در مسیر دین و انقلاب دچار انحراف و تزلزل نشدند."

۹۵/۱۰/۱۳

اطلاع نگاشت قاچاق، بلای تولید داخلی

"قاچاق از عواملی است که به تولید داخلی ضربه اساسی وارد می‌کند و در پی آن مسأله اشتغال در کشور دچار آسیب جدی می‌شود، لذا مبارزه با قاچاق کالا از مطالبات مهم رهبر انقلاب است. به همین مناسبت پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR براساس نظرات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطلاع نگاشت «قاچاق بلای تولید داخلی» را منتشر می‌کند."

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

با تأسف و تأثر فراوان، خبر درگذشت عالم عامل ربّانی، مرحوم آیت‌الله آقای حاج آقا مجتبی تهرانی رحمةالله‌علیه را دریافت کردم. این حادثه‌ی ناگوار، ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران و به‌ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پرفیض و درس‌های سازنده‌ی این معلم اخلاق بهره می‌بردند. اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به آن بیت شریف و بازماندگان، به‌ویژه اخوی بزرگوار و نیز به همسر مکرّم و آقازادگان ارجمند و دیگر بازماندگان این بیت شریف تقدیم داشته، علوّ درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید علی خامنه‌ای

۱۳ دی ماه ۱۳۹۱

١٢دی‌ماه سالروز رحلت حضرت آيت الله مجتبی تهرانی

رهبر انقلاب: "امام زمان از هر آنچه که نشانه‌ی مسلمانی و نشانه‌ی عزم راسخ ایمانی در آن هست و از ما سر میزند، خرسند میشود. ۸۴/۶/۲۹"

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16دی1395، کدخبر: 5924595: www.yjc.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین