پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
شهردار سمنان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، از اجرای طرح بهسازی بازار تاریخی سمنان خبر داد و گفت: برای این طرح سه میلیارد ریال هزینه می‌شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، حسین موسوی در نشست با روسای اتحادیه اصناف شهر سمنان اظهار داشت: اصناف و بازاریان پایه و ستون شهر و همکار و بازوی شهرداری هستند و باید حامیان خوبی هم برای ارتقا و پیشرفت و آبادانی شهر باشند.

وی با اشاره به اینکه اداره شهر هزینه‌های زیادی در بر دارد افزود: امروز نیز شهرداری به دلیل کاهش ساخت‌وساز ازنظر درآمدی در وضعیت مطلوبی نیست و کاهش درآمد انجام فعالیت‌های شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهردار سمنان اضافه کرد: ما در شهرداری به دنبال آوازه و پست نیستیم و وارد بازی‌های سیاسی هم نمی‌شویم و فقط هدفمان ارائه بهترین خدمات به شهروندان فهیم شهر است.

موسوی با بیان اینکه در گذشته شهر تهران الگویی برای همه شهرهای ایران بود تصریح کرد: اما امروز دیگر تهران الگو و مدل توسعه دیگر شهرها نیست و این الگو بودن از تهران خارج‌شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از شهرهای کشور به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته و الگویی برای توسعه شهری شده‌اند اضافه کرد: اما سمنان هنوز موقعیت مطلوبی ندارد.

شهردار سمنان با تأکید بر اینکه تعامل با همه مدیران استانی و شهرستانی را به‌عنوان مهم‌ترین سیاست کاری خود برگزیده است تصریح کرد: هدف ما فقط کار است نه قدرت‌نمایی و دست یاری به‌سوی همه مدیران دراز کرده‌ایم.

موسوی از در نظر گرفتن اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد ریال برای بازسازی و بهسازی بازار قدیمی سمنان از سوی شهرداری و میراث فرهنگی خبر داد و افزود: سهم شهرداری سمنان از این میزان یک میلیارد و 500 هزار ریال است و شامل پرداخت دستمزد است و هزینه مصالح نیز بر عهده میراث است.

وی همکاری اصناف با شهرداری سمنان را برای توسعه شهر خواستار شد و افزود: اصناف با پرداخت عوارض خود می‌توانند گام مؤثری در آبادانی و رونق شهر بردارند.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: عوارضی که اصناف به شهرداری پرداخت کنند برای زیبایی و ارائه خدمات بهتر در بازار هزینه خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 دی 95 ، کد مطلب: 1288883: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
ان شاالله که خیلی زود انجام بشود. ما کسبه بازار هم حداکثر همکاری را خواهیم داشت. مردم از قدم زدن در بازار سنتی بهسازی شده واقعا لذت می برند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین