پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مردم نوار غزه با ابراز خوشحالی از عملیات شهادت‌طلبانه اخیر یک فلسطینی علیه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی، آن را واکنش طبیعی به جنایات مستمر اشغالگران علیه ملت فلسطین دانستند.

شعارسال: نوار غزه: مردم نوار غزه با ابراز خوشحالی از عملیات شهادت‌طلبانه اخیر یک فلسطینی علیه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی، آن را واکنش طبیعی به جنایات مستمر اشغالگران علیه ملت فلسطین دانستند، عملیات شهادت‌طلبانه‌ای که اطلاعات مربوط به آن تأکید می‌کند بنا به ابتکار شخصی یک جوان فلسطینی صورت گرفت،‌ جوانی که برای پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست و شهرک‌نشینان علیه قدس و مقدسات به پا خاست و این عملیات به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها منجر شد.

یک شهروند فلسطینی در این باره گفت : ما ملت فلسطین از چنین عملیاتی خوشحالیم، چرا که در قدسی رخ داده است که شاهد یهودی‌سازی و شهرک‌سازی و اسیران دربند است، ملت از چنین اموری سر از پا نمی‌شناسد.

انتفاضه الاقصی همچنان ادامه دارد و تمام تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی مانعی در برابر جوانان فلسطینی برای پاسخ دادن به جنایات صهیونیستی و برنامه‌های اشغالگران برای یهودی‌سازی شهر قدس و مقدسات آن نبوده است.

شهروند دیگری تأکید می‌کند: این عملیات واکنش طبیعی شهروندان فلسطینی است، ما خوشحال می‌شویم، چرا که هر روزی شماری از مردم ما در کرانه باختری و قدس و مناطق کرانه‌باختری و مناطق مختلف قدس کشته می‌شوند، این (عملیات) پاسخ و واکنش طبیعی است همان‌طور که آنها ما را می‌کُشند، ما نیز باید آنها را به هلاکت برسانیم، زیرا آنها کسانی هستند که کشتار را آغاز کردند، ما در مقابل این دشمن صهیونیستی ایستاده‌‌ایم و هر تعدادی که از ما کشته شوند، به ایستادگی و مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

در سایه بی‌تفاوتی و عدم اقدام اعراب و سکوت بین‌‌المللی در برابر جنایات صهیونیستی، فلسطینی‌ها پیام‌هایشان را با خون‌های خود می‌نویسند به اینکه قدس، خط قرمز آنهاست و هرگونه تجاوز به آن و تلاش‌ها برای یهودی‌سازی آن محکوم به شکست بوده و هرگز موفق نخواهد شد.

پیام‌هایی را که فلسطینی‌ها با خون‌هایشان می‌نویسند، به تمام کسانی که دست‌اندرکار و مسئول هستند، این است که قدس در خطر است و اعراب و مسلمانان باید به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

در زیر فیلم مربوط به این گزارش را می‌توانید مشاهده کنید:


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 20 دی 1395، کدمطلب: 1291480 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
0
توی عراق و ترکیه بد است. توی فلسطین خوب است؟ مگه دبل استاندارد داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین