پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
مدیر کل میراث فرهنگی یزد، قرار بود بیستم شهریور نشستی خبری برگزار کرده و در آن از میراث فرهنگی و مدیران ارشدش در برابر اتهام رسوایی مالی دفاع کند.
شعار سال: به نقل از عصرفرهنگ؛ هفتم شهریور ماه یکی از نشریه های یزد خبر از رسوایی مالی در میراث فرهنگی یزد داد. این نشریه ادعا داشت شرافت مدیر کل میراث فرهنگی یزد نیز به زودی برکنار می شود. همچنین انتشار جزئیات بیشتر در این خصوص به روزهای آتی موکول شد.


انتشار موضوع جنجالی در هفتم شهریور و قول انتشار جزئیات بیشتر در شماره های بعدی

مدیر کل میراث فرهنگی اما در جوابیه اینستاگرامی اعلام کرد دستگاه های نظارتی حواسشان به همه چیز هست و بنابراین از مخاطبان خواست به تیزهوشی دستگاه های نظارتی باور داشته باشند. وی همچنین اعلام کرد که طبق برنامه قبلی تا بیستم شهریور ماه در مرخصی به سر می برد و بعد از آن آماده پاسخگوئی است.


اعلام خبر مرخصی طولانی مدت و وعده پاسخگوئی در بیستم شهریور

محمد مهدی شرافت همچنین در مصاحبه ای با اعلام اینکه به اصرار سیدحسینی ریاست میراث فرهنگی را پذیرفته بار دیگر اعلام کرد در بیستم شهریور در خدمت اصحاب رسانه است و نشستی خبری برگزار خواهد کرد. وی همچنین گفته بود این شایعات دروغ است و شکایت خواهد کرد.


وعده برگزاری نشست با اصحاب رسانه و پاسخگوئی در بیستم شهریور

حالا 17 روز از افشاگری نشریه یزدی و 4 روز از وعده شرافت برای برگزاری نشست خبری گذشته است. در این مدت نه نشریه جزئیات و اسناد و مدارک جدید ارائه داد و نه شرافت به وعده های خود یعنی شکایت و روشنگری عمل کرد.

حالا افکار عمومی در یزد با سوالات بی جواب بسیاری به حال خود رها شده اند. آیا اتهام وارده به آقای مدیر کل از اساس کذب بود؟ پس چرا یک مدیر کل ناگهان دو هفته مرخصی می رود؟ چرا همانطور که تهدید کرده بود شکایت نمی کند و آبروی مدیران یزدی را نمی خرد؟ آیا تهدید مدیر کل مبنی بر شکایت کار خود را کرده و نشریه را وادار به سکوت کرده است؟ خب حالا چرا شرافت سکوت کرده؟!

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار:26 شهریور 1395، کد مطلب: 894849، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین