پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
رئیس شورای شهر تبریز گفت: مصوبه تبدیل وضعیت کارگران شهرداری تبریز از بهمن ماه امسال اجرایی می‌شود.

شعارسال: شهرام دبیری قبل از ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به لایحه یکسان سازی وضعیت کارگران شهرداری تبریز اظهار داشت: امیدواریم براساس وعده‌های صورت گرفته، مصوبه تبدیل وضعیت کارگران شهرداری از بهمن ماه اجرایی شود.

وی افزود: همچنین قراردادهای کارگران حجمی و شرکتی تأمین نیرو نیز تا بهمن ماه امسال عین کار معین اجرا خواهد شد.

رئیس شورای شهر تبریز در ادامه با اشاره به لایحه بودجه 96 شهرداری تبریز اظهار داشت: امیدواریم با تصویب به موقع این لایحه، مسئله را به سرعت پیش برد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به ارتحال آیت الله هاشمی فسنجانی اشاره کرد و گفت: ایشان یکی از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی بودند که در دوران قبل از و بعد از انقلاب اسلامی، زحمات و تلاش‌های فراوانی را برای ملت کشیده‌اند.

دبیری در ادامه به فوت 3 نفر از کارگران در تونل انرژی اداره برق اشاره کرد و گفت: این مسئله را نیز از جمله دردناک‌ترین حوادث اخیر بوده که این مصیبت را به خانواده‌های کارگران تسلیت عرض می‌کنیم.

وی همچنین به سالگرد اجرای برجام اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها تلاش این توافق انجام شد ولی آمریکا پس از این توافق عهدشکنی می‌کند و به تعهدات خود پایبند نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26دی1395، کدخبر: 1297112: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
امیدمان به خدا است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین