پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: شاید تا ظرف یک ماه آینده کیفرخواست پرونده نصیر بامری صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال شود.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد امروز در زاهدان در زمینه آخرین وضعیت پرونده نصیر بامری قاچاقچی بین‌المللی معروف به «قورباغه مکران»، اظهار کرد: پرونده این قاچاقچی معروف بین‌المللی آماده صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: شاید تا ظرف یک ماه آینده کیفر خواست صادر شود و پرونده برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال شود.

*ارجاع پرونده کلاهبردار میلیاردی به دیوان عالی کشور

موحدی‌راد در زمینه پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: پرونده کلاهبرداری عظیمی که در قالب ثبت‌نام خودرو در کل استان صورت گرفته از پرونده‌های مهم استان است.

دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: متهم این پرونده در تهران و در چند استان دیگر کلاهبرداری داشته و پرونده آن برای یک سری اعلام نظرها به دیوان عالی کشور ارجاع شده و اگر دیوان عالی کشور تشخیص را بر رسیدگی این استان بگذارد و صلاحیت ما را تایید کند با جدیدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: قبلا دادسرای تهران به این پرونده رسیدگی کرده اما در اثناء رسیدگی برای رسیدگی توأمان آن را به این استان ارسال نموده که این موضوع اختلاف ایجاد کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 1 بهمن 1395، کدمطلب: 13951030000054 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین