پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
سنای آمریکا نخستین اعضای هیات دولت چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری این کشور از جمله وزیران دفاع و امنیت داخلی را تایید کرد.

شعارسال: به نقل از خبرگزاری فرانسه، مجلس سنای آمریکا، روز جمعه با تعیین ژنرال «جیمز ماتیس» به عنوان وزیر دفاع و «جان کلی» به‌عنوان وزیر امنیت داخلی، موافقت کردند.

بدین ترتیب ژنرال بازنشسته ماتیس (66 ساله) و ژنرال بازنشسته جان کلی نخستین اعضای دولت «دونالد ترامپ» می‌شوند که ساعاتی پس از سوگند و تحلیف او در مقام ریاست‌جمهوری آمریکا کار خودشان را آغاز خواهند کرد.

کلی، ژنرال بازنشسته نیروی دریایی ارتش آمریکا است. وزارت‌خانه‌ای که کلی هدایت آن را در دست خواهد گرفت، از جمله متمرکز بر مهاجران، حفاظت از ریاست‌جمهوری، واکنش به سوانح طبیعی و هماهنگی در مبارزه با تروریسم، خواهد بود.

کابینه رئیس‌جمهوری آمریکا از معاون او و 15 وزیر تشکیل می‌شود؛ این وزارت‌خانه‌ها عبارت هستند از وزارت خارجه، خزانه‌داری، دفاع، امنیت داخلی، کشور، کشاورزی، بازرگانی، کار، بهداشت و خدمات انسانی، مسکن و شهرسازی، حمل‌ونقل، انرژی، آموزش، وزارت امور کهنه‌سربازان و دادستان کل ایالات متحده.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2بهمن1395، کدخبر: 1302621: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین