پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: سه جسد کشف شده اخیر دچار فساد نعشی شده و به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند.

شعار سال:  محمد شهریاری گفت: پس از اینکه شب گذشته سه جسد جدید کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد، بنده به عنوان نماینده دادستان در پزشکی قانونی حاضر شدم که بررسی و معاینه اجساد نشان می‌دهد تمام اجساد دچار فساد نعشی و به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند.

وی درباره شایعات مطرح شده پیرامون فوت این افراد و اینکه آنها پیش از این زنده بوده و پیامک داده بودند، گفت: طبق آزمایشات انجام شده این موضوع کذب محض است و زمان فوت این افراد دقیقا بعد از ریزش آوار بوده است.

مسعود قادی‌پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران امروز از انتقال پیکر 3 نفر دیگر از جانباختگان حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد.

وی افزود: این سه  پیکر لباس آتش نشانی ندارند و هویت آنها فعلا مشخص نیست.

قادی پاشا ادامه داد: اقدامات تخصصی و کارشناسی در حال انجام است و با اخذ DNA و تطبیق آن‌ها با نمونه، هویت جانباختگان احراز می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران یادآور شد: پیش از این سه پیکر از شهدای آتش نشان پیدا شده بود که دو پیکر از آنها تحویل پزشکی قانونی شده بود

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار ۴ بهمن ۱۳۹۵ ، کد مطلب: 95110402591 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین