پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
رشته ورزشی کیوکوشین از جمله ورزش های رزمی و به عنوان یکی از سبک های کاراته غیر کنترلی محسوب می شود که در سال ۱۹۶۴ میلادی و به دست یک استاد ژاپنی تأسیس شده است؛ کیوکوشین از دو لغت «کیوکو» به معنای نهایت و «شین» به معنای روح ترکیب شده است.

شعار سال: در این رشته رزمی تقابل مبارزان به گونه ای است که بدون عقب نشینی و در فاصله نزدیک تلاش می کنند تا حریف خود را با ضربات پیوسته و با حداکثر قدرت شکست دهند؛ در واقع این رشته ورزشی تأکید زیادی بر تمرینات استقامتی و هوازی دارد.

یکی از ویژگی های برجسته در سبک رزمی کیوکوشین، افتادگی و تواضع رزمجو است؛ چرا که کیوکوشین نه تنها رشته ای خشن نیست، بلکه به دنبال تعالی روح و جسم است؛ کیوکوشین که به معنای نهایت حقیقت است نیز بر همین اساس بر روی این رشته ورزشی نام گذاری شده است.

از این رو، گفت‏ وگويی با يكي از ورزشكاران این رشته ورزشی تدارک دیده شده است که نظر شما خوانندگان محترم را به آن جلب می کنیم.

*لطفاً خود را برای ما معرفی كنيد و بفرمایید چند سالي هست ورزش را آغاز نمودید؟

من محمد حيدري متولد زرقان هستم، ۱۰سالي هست كه ورزش را شروع کرده ام و استارت کار من از كيوكوشين كاراته بود.

*دلیل انتخاب شما در حوزه ورزش چه چیزی بوده و تاکنون چه عناوینی را کسب نموده اید؟

ورزش روح انسان را به آرامش و جسم وی را سالم و نیرومند می سازد و دلیل انتخاب من در حوزه ی ورزش،علاقه زیاد بوده است،تا كنون ۱۴حکم قهرمانی کشوری و نزديك به ۳۰ قهرماني استان در این سبک به کمک خدا به دست آورده ام،و همچنين چندين دوره به انتخابي تيم ملي دعوت شده ام.

*کسانی که شما را در این زمینه همراهی و تشویق کرده اند و یا به نوعی برای شما مربی به حساب می آیند چه کسانی بوده اند؟

من در وهله ی اول خدا را شاکرم که چنین روحیه ی ورزشی بالایی را در من به وجود آورده است و بعد هم از پدرم تشکر می کنم كه به عنوان مربي همیشه به من دلگرمی داده و زحمات زیادی برای من در کاراته کشیده است،

*پدرتان را برای ما بیشتر معرفی كنيد.

اميد حيدري مربي بدنساز تيم ملي كاراته ايران و رئيس سبك كيوكوشين كاراته استان فارس و همچنين رئيس هيئت كاراته زرقان و نزديك به ۱۵ قهرماني كشوري الگو و مشوق من بوده است.

*برای موفقیت به چه کی توسل می کنید؟‏

در راه ورزش و زندگی همیشه به خدا توکل کردم همه ی سعی و تلاشم بر این بوده که ‏همیشه از خدا کمک بخواهم می دانم که اگر از خدا نخواهم هر چه سعی و تلاش کنم ‏بیهوده است و همیشه مد نظرم این بوده که خودم را به خدا بسپارم و موقع کسب مدال این ‏من نیستم که مدال می گیرم ، این همان کسی است که به من نیرو داده ، در طی این چند ‏سال توکلم به خدا بوده است.

*مهم ترین آرزوی شما چیست؟

مهم ترین آرزوی من عاقبت به خیری همه ی شیعیان مرتضی علی (ع) می باشد.

*در حال حاضر مشغول تمرین برای چه مسابقاتی هستید ؟

در حال حاضر براي مسابقات ليگ كه در شهر قائميه كازرون برگزار ميشود ،مسابقان بين المللي كيوكوشين در اهواز و همچنين مسابقات كشوري و انتخابي تيم ملي به ميزباني تهران مشغول به تمرين هستم.

*امکاناتی که شما را جهت بهتر شدن و موفقیت در این راه می تواند کمک كندچیست؟

در حال حاظر مكان تمرين ما زياد جالب نيست و امكانات كافي براي تمرين ندارم و از مسؤولان درخواست دارم پيگيري كنند.

*انتظارات شما از مسؤولان چیست؟

انتظارات من از مسؤولان محترم این می باشد که به ورزشکاران زرقان بهای بیشتری دهند و ما را حمایت کنند که دلسرد از ورزش نشویم.

*ورزش را در یک کلام توصیف نمایید.

به گفته ی مقام معظم رهبری که می فرماید ورزش را امری الهی بدانید.

*در پایان ضمن تشکر فراوان از جنابعالی به خاطر فرصتی که برای انجام این مصاحبه در اختیار ما قرار دادید ، اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید.

در آخر از مسؤولان خواهشمندم که ما ورزشکاران را حمایت کنند و ما ورزشکاران هم وظیفه داریم که جواب این حمایت ها و زحماتمسؤولان را در سطح کشوری و جهانی با برافراشته کردن پرچم سه رنگمان در کشورهای دیگر بدهیم. از پدرم به عنوان مربي و الگوي من که تاکنون زحمت بسیار برای من کشیده اند تشکر می کنم.










با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تحلیلی خبری زرقونیا، تاریخ 4 بهمن 95 ، کد مطلب: 7735: www.zarghoonia.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهاب دهقانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
سلام و درود خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار. راستش دلم برای شما و پدرتون شیهان حیدری خیلی تنگ شده امیدوارم همیشه و در همه جا سربلند باشید و ما رو هم سربلند کنید.
هرگز یادم نمیره پدرتون چقدر به من احترام گذاشتن و هوامو داشتن. ممنون از مهمون نوازیتون. درود به شرفتون.
اوس
شهاب دهقانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین