پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
معاون استاندار خوزستان گفت: علت قطعی برق که منجر به قطع آب بخش عظیمی از مناطق اهواز شد، گرد و غباری است که از روز گذشته در شهر اهواز شکل گرفت.

شعار سال: ابراهیم حسین‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، درباره علت قطعی برق و آب شهرستان اهواز اظهار داشت: علت قطعی برق که منجر به قطع آب بخش عظیمی از مناطق اهواز شد، گرد و غباری است که از روز گذشته در شهر اهواز شکل گرفت.

وی افزود: گرد و غبار در شهرستان اهواز سبب لغو شدن پروازها شد، خروج شهروندان از خانه‌ها به سختی امکان‌پذیر بود و به علت کاهش دید امکان تردد در شهر فراهم نبود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: متاسفانه حجم گرد و غبار روی ایستگاه‌های برق ورودی شهرستان اهواز تاثیرگذار بود و سه ایستگاه ورودی اهواز با کم‌ترین نم‌نم باران که صبح امروز صورت گرفت سبب شد که سیم‌های اتصالی کابل‌ها با مشکل رو‌به‌رو شوند و انتقال برق متوقف شود.

وی بیان کرد: قطعی برق در سه ایستگاه ورودی سبب قطع برق در بسیاری از مناطق اهواز و به‌طبع آن مراکز آب به دلیل قطعی برق قادر به پمپاژ آب نشدند.

حسین‌زاده عنوان کرد: برای رفع این مشکل لازم دیده شد که ایستگاه‌های ورودی مورد شست‌وشو قرار بگیرند و این عملیات از ساعت شش  صبح امروز آغاز شد اما به‌دلیل ابری بودن آب و هوای اهواز، خشک شدن ایستگاه‌ها زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب:1310223 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
در خوزستان خاک بر سر شدن دیگر فحش نیست، یک واقعیت محسوب می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین