پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به جلسه یکشنبه ۱۰ بهمن ماه هیات دولت و گزارش‌های ارائه شده در خصوص طوفان گرد و غبار استان خوزستان، گفت: رئیس جمهوری تکلیف خاصی برای وزارتخانه های جهاد کشاورزی و امورخارجه در این زمینه تعریف کردند.
شعارسال: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به جلسه یکشنبه ۱۰ بهمن ماه هیات دولت، گفت: در این جلسه گزارشی از طوفان گرد و غبار استان خوزستان ارائه شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: رئیس جمهوری از وزیر کشاورزی خواست تا روند مالچ پاشی و نهال کاری در کانون‌های داخلی گرد و غبار به ویژه در خوزستان تسریع یابد.

وی همچنین از دستور رئیس جمهوری به وزیر امور خارجه برای پیگیری ویژه مسائل دو جانبه ایران و عراق در این زمینه خبر داد و بیان کرد: ارائه گزارش وزیر نیرو در خصوص دلایل قطعی برق و آب بر اساس طوفان گرد و غبار در خوزستان و اقدام‌های انجام شده برای رفع این مشکل از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در حوزه مقابله با پدیده گرد و غبار در کشور همچون احیاء و آبگیری ۷۰ درصدی تالاب هورالعظیم، همچنین شناسایی کانون های داخلی گرد و غبار ارائه شد. در ادامه نیز با توجه به اینکه وقوع طوفان گرد و غبار خوزستان از جمله موارد بحران به حساب می‌آید، ستاد مدیریت بحران کشور گزارشی از اقدام‌های انجام شده درباره بحران گرد و غبار خوزستان ارائه داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایانا، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1395، کدخبر: ۴۰۱۳۰، www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین