پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
رئیس‌جمهوری لبنان اظهار داشت ایجاد «منطقه امن» در سوریه شرایط بازگشت آوارگان به کشورشان را تسهیل می‌کند.

شعار سال: به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، «میشل عون» رئیس‌جمهوری لبنان، روز جمعهبا «فیلیپو گراندی»کمیسیونرعالی امور پناهندگان سازمان ملل، در کاخ «بعبدا» دیدار کرد.

میشل عون در این دیدار گفت: «لبنان هیچ‌یک از پناهندگان سوریه را در شرایط بی‌ثباتی امنیتی به کشورشان بازنخواهد گرداند ولیباقی ماندن آنها در لبنان تا ابد هم نمی‌تواند ادامه داشته باشدمخصوصا که در شرایط دشوار معیشتی به‌سر می‌برند

رئیس‌جمهوری لبنان همچنین ازجامعه جهانی خواستشرایطبازگشت آوارگان سوری ساکن در لبنان به کشورشان را از طریق ایجاد مناطق امن در سوریه و با هماهنگی با دولت این کشور، تسهیل کند.

از سوی دیگر، گراندی متذکر شد که با دولت سوریه برای ایجاد طرح‌هایی به منظور بازگرداندن تدریجی آوارگانی که خواهان بازگشت به کشورشان هستند،همکاری خواهد کرد.

طبق این گزارش، حدود یک و نیم میلیون آواره سوری در لبنان به‌سر می‌برند در حالی‌که حدود ۷۰ درصد لبنانی‌ها زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ 16 بهمن 95، کد مطلب: 455752: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین