پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تعداد مشترکان همراه اول که به شبکه اپراتورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند را ۳۲ هزار نفر دانست و گفت: ۲۳ هزار مشترک نیز از اپراتورهای مختلف به همراه اول مهاجرت کرده‌اند

شعار سال: وحید صدوقی به ارائه‌ توضیحاتی درباره طرح ترابردپذیری شماره‌ها پرداخت و گفت: تعداد افرادی که از شبکه همراه اول به سایر اپراتورها مهاجرت کرده‌اند، نسبت به جمعیت ۶۵ میلیونی مشترکان اپراتور اول بسیار پایین است و حتی پیش‌بینی‌های خود ما مهاجرت افرادی بیش از این تعداد بود.

وی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر روند بازگشت مشترکانی که از شبکه ما به سمت اپراتورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند رو به رشد است. علاوه بر این روند مهاجرت مشترکان اپراتورهای مختلف به سوی شبکه همراه اول طی این مدت شیب صعودی داشته است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پاسخ به این سوال که زمانی اعلام کرده بودید ۲۰ درصد مشترکان همراه اول که به شبکه اپراتورهای دیگر رفته‌اند، پس از مدتی به شبکه همراه اول باز می‌گردند، توضیح داد: درصد مشترکان اعتباری که پس از مدتی دوباره به شبکه ما بازگشته‌اند ۱۲ درصد و درصد مشترکان دائمی بیش از ۲۰ درصد به شمار می‌رود.

وی به تازگی هم با اشاره به اینکه از ۳۱ مرداد ماه طرح ترابردپذیری به صورت رسمی آغاز شده است، گفته بود: پیش‌بینی می‌شد ۱.۵ میلیون ترابرد انجام شود، اما در طی شش ماه گذشته، همراه اول فقط ۸۹۰۰ نفر تراز منفی داشته است.

ترابردپذیری شماره‌ها(Mobile Number Portability) عنوان طرحی است که مجوز اجرای آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شده و شرایطی فراهم می‌کند که به واسطه آن مشترک می‌تواند بدون تغییر شماره خود، نسبت به عوض کردن اپراتور خود اقدام و بر حسب علاقه خود از سرویس‌ها و خدمات اپراتورهای دیگر استفاده کند. البته هر یک از مشترکان در طول سال حداکثر می‌توانند دو بار اپراتور ارائه‌دهنده سرویس خود را تغییر دهند و با همان شماره از خدمات اپراتورهای دیگر بهره ببرند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 17 بهمن 95، کد مطلب: 95111611170: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین