پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۹۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
سرمایه گذاری کشورهای اروپایی در ایران از نظر ما در عرصه اقتصاد بسیار خوب و مثبت است.

شعار سال: محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد مراودات تجاری و اقتصادی ایران و اروپا بعد از روی کار آمدن ترامپ در امریکا و تصمیمات او علیه ایران گفت: جهان امروز از 187 کشور دنیا تشکیل شده است و نمی توانیم بگویم اگر کشوری ما را محدود کرد دیگر امکان هیچ گونه فعالیتی نداریم چراکه ما به راحتی کشورهای دیگر را جایگزین می کنیم .

رئیس سابق بانک مرکزی و نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس ادامه داد: وقتی آنها سدی را جلو پای ایران می گذارند ما نیز باید این پیش بینی را داشته باشیم که چگونه از آن سد عبور کنیم و چه جایگزینی های را برای آن داریم.

رییس بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد خاطر نشان کرد: آب هم وقتی به سنگ می‌خورد آنقدر مقاومت می کند تا راهی پیدا کند. ما نیز باید همانگونه که تا کنون برای سناریوهای آنها سناریو داشتیم سناریو جدیدی را داشته باشیم و مراودات تجاری مان با سایر کشورها را گسترش دهیم.

نماینده اصول‌گرای مجلس بیان کرد: ما می‌بینیم کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در کشور ما به صورت موردی اعلام آمادگی می کنند و حتی زمینه سرمایه گذاری‌های ما را نیز فراهم می کنند و این حرکت از نظر ما در عرصه اقتصاد بسیار خوب و مثبت است و نشان می دهد که تابو آمریکا شکسته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین مسئله ای که ما داریم این است که در شرایطی که دنیا پا به حقه بازی آمریکاییان برده است ما نیز مراوداتمان با دیگر کشورها و از جمله کشورهای اروپای را گسترش دهیم.

وی افزود: قطعا از این به بعد کشورها محتاط تر با آمریکا وارد معامله می شوند چراکه بدعهدی آنها را مقابل ملت ایران بارها دیده‌اند و با خودشان فکر می‌کنند که وقتی به کشوری اینگونه رفتار کرده است با آنها نیز همان رفتار را خواهد داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ 18 بهمن 95، کد مطلب: 521996: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
همه آمریکا را می شناسند. رهبر که هشدار داده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
چرا از این به بعد؟ مگه قبلا ندیدیم که در ویتنام ، افغانستان ، عراق و ... چه کارها که نکرد؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین