پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
با حضور زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، از لوگوی انجمن توسعه گردشگری ورزشی رونمایی شد.
شعارسال: مراسم رونمایی از لوگوی انجمن توسعه گردشگری ورزشی و آغاز ثبت‌نام در این انجمن با حضور مدیران و معاونان سازمان‌ میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و وزارت ورزش و جوانان، امروز ١٩ بهمن، در سالن ٣٨ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار شد. این انجمن با هدف ایجاد رویکرد توسعه‌ای مدیریت و برنامه‌‌ریزی در حوزه گردشگری ورزشی به‌شکل جامع ایجاد شده است.

در این مراسم احمدی‌پور و سلطانی‌فر، پس از رونمایی از لوگوی انجمن، دفتر یادبود انجمن را امضا کردند.

همچنین در ادامه این مراسم از لوح ثبتی «پخت سنتی قطاب یزد» نیز رونمایی شد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌همراه وزیر ورزش و جوانان در ادامه این مراسم لوح پویش ملی گردشگری ورزشی پایدار «#بدون_دیوار» را امضا کردند. این کمپین به‌دنبال سخنان دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، خطاب به کشور آمریکا با این مضمون که «امروز دیوار بین کشورها فروریخته است» تشکیل شده است.

معاون گردشگری نیز در این مراسم گفت: «دولت تدبیر و امید دولت تفاهم، هم‌افزایی و ارتقای مشارکت‌های بین‌بخشی و دستگاهی است و مسیری که اعضای دولت در طول سه سال گذشته برای ارائه خدمت به مردم نشان دادند مصداق خوبی برای این ادعاست.»

او افزود: «امروز شاهد یکی از جلوه‌های همکاری و تفاهم در دولتیم که حوزه گردشگری در بخش‌های مختلف با فرصت‌های موجود در حوزه ورزش درهم آمیخته است و این می‌تواند خدمات ارزشمندی به جوامع هدف ارائه کند.»

رحمانی‌موحد گفت: «تفاهم‌نامه‌ای که بین دو دستگاه امضا شده است با تأکید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با سرعت و جدیت پیگیری شده و امروز شاهد بروز یکی از جلوه‌های اجرایی این تفاهم‌نامه هستیم.»

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، نیز در این مراسم گفت: «ما با تشکیل این انجمن در مسیر هم‌افزایی و تجمیع ظرفیت‌های حوزه ورزش و گردشگری گام برداشته‌ایم تا ظرفیت‌های جدیدی در کشور ایجاد شود.»

احمدی ادامه داد: «هدف از تشکیل این انجمن آن است که با رویکرد توسعه‌ای مدیریت و برنامه‌ریزی این بخش را جامع و منسجم ادامه دهیم.

تمام افرادی که در مراسم رونمایی از انجمن توسعه گردشگری ورزشی حضور داشتند با امضای این لوح به «کمپین بدون دیوار» پیوستند. در این مراسم همچنین گروه موسیقی سنتی استان لرستان به‌اجرای پرداختند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری میراث آریا، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1395، کدخبر: 120251، www.chtn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین