پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب اصولگرای “موتلفه اسلامی” در مورد جایگاه “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” در میان جریان اصول گرایی گفت: مسئولیت اصلی هماهنگی نیروهای اصولگرا در حال حاضر به عهده «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» است. این جبهه در تلاش است، تمام نیروهای راست منش را پوشش و متحد کند.

شعار سال: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه دامه داد: در شرایط فعلی تنها گروه و حزبی که مشخصا و چراغ روشن برنامه ریزی های انتخاباتی را دنبال می کند، جبهه مردمی است و بقیه احزاب اصولگرا نه فعالیت روشنی دارند و نه موضعی مشخص را لحاظ کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد و احزاب هنوز به جبهه مردمی انقلاب نپیوستند و فعالیت های خود را جداگانه انجام می دهند افزود: جبهه مردمی سعی دارد به شرایطی که طی بیانیه اول خود مطرح کرده دست یابد. فراگیری عمومی پیدا کند و در واقع فاز اجتماعی خود را تقویت و بتواند نیروی های انقلاب را در سطح کشور ساماندهی کند. طبیعتا بعد از این که اهداف و شرایط اولیه محقق شود سایر گروه ها آمادگی خود را برای هم پیمان شدن با جبهه مردمی بدست می آورد.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: جبهه مردمی انقلاب تا کنون به دنبال جذب احزاب نبوده و بیشتر نیروهای انقلاب را دنبال می کرد به طبع بعد از این مرحله برای هماهنگی و ائتلاف نهایی ممکن است که احزاب هم وارد عرصه شوند. در حال حاضر نفر و شخص خاصی مد نظر جبهه مردمی انقلاب نیست و قرار است که سلسله مراتب مشخصی طی شده و شخص مورد نظر از پایین به بالا معرفی شود نه اینکه از بالا یک نفر خاص را در نظر بگیرند و بگویند همگی به ائتلاف بپیوندید، هنوز رایزنی های اولیه انجام می شود.

ترقی در رابطه با احتمال کاندیداتوری قالیباف خاطرنشان کرد: آقای قالیباف هم جزو افرادی است که از سوی برخی از دوستان مطرح و پیشنهاد شده که طبیعتا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به گفته سخنگوی جبهه مردمی انقلاب کاندید مورد نظر این حزب اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد، اما احتمال معرفی زودتر از این تاریخ، شاید بعد از ثبت نام و بررسی شورای نگهبان هم وجود دارد

وی یادآوری کرد: هر حزبی پیشنهادات و کاندید مورد نظر خود را اعلام و پس از آن پیشنهادات مورد بررسی قرار می گیرد. از افراد و گروه هایی که به جبهه مردمی ملحق شوند تعهد گرفته می شود در صورت احراز صلاحیت کاندید مورد نظر دیگر افراد انصراف دهند و به نفع فرد برگزیده شده کناره گیری و همچنین با وی همکاری کنند.

این فعال سیاسی اصول گرا اظهار کرد: فعلا برنامه ریزی های اصلی را هیات موسس انجام می دهد و قرار است که تا ۲۸ بهمن شورای مرکزی منتخب بدنه نیروهای انقلاب در سطح کشور تکمیل شود. سعی بر این است که اتفاقات سال ۹۲ تکرار نشود، تجربیات گذشته طبیعتا مورد استفاده دوستان قرار خواهد گرفت تا بتوانند حداکثر نیروهای اصولگرا را تجمیع و همراه کنند ما امیدواریم زمینه توفیق لازم را پیدا کنند. هر چند که روند سخت و دشواری را پیش رو داریم و در بعضی از مسائل نیاز به اصلاح جدی روش های فعلی و رفع نواقص احساس می شود، تلاش ما بر این است به مرور و تا مدت زمان باقی مانده تا انتخابات اقدامات لازم صورت گیرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت خبری بیست و چهار، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کد مطلب: 189557:www. 24onlinenews. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین