پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
مدتی است که آقای قالیباف تحرکاتی انتخاباتی از خود بروز داده است. حتی در جریان حادثه پلاسکو نیز این امر اگر چه عیان نبود اما قابل تشخیص بود.

شعار سال: علی صوفی از چهره های اصلاح طلب نوشت: روزي هم كه فاجعه پلاسكو اتفاق افتاد آقاي قاليباف در قم با مراجع ديداري داشتند. به نظر مي‌آيد كه او، خود را كانديداي اصلي جريان راست مي‌داند. همچنين طيف همراه او براي جلب حمايت طيف‌ها و گروه‌هاي مختلف اصولگرا از آقاي قاليباف تلاش مي‌كنند. ليكن اينكه انسجامي در بين اصولگرايان بر سر كانديداتوري فردي واحد ايجاد شده باشد، همچنان قابل مشاهده نيست.

به نقل از اعتماد ، ضمنا به نظر نمي‌رسد كه طيف‌هاي بعضا واگراي اصولگرا بر سر كانديداتوري يك نفر بتوانند به اجماع برسند چرا كه همچنان از نظر گفتمان و روش تفاوت‌ها و اختلاف نظرهايي وجود دارد كه تنها يك وحدت شكلي و ظاهري نمي‌تواند آنها را حل كند. هيچ بعيد نيست كه اين جريان با كانديداهاي متعددي به ميدان رقابت با آقاي روحاني بيايد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال، تاریخ 24 بهمن 95، کد مطلب: 163624: www.etedaal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین