پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
مردم کرمانشاه در برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی چهره ای زیبا از ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
شعارسال: اسدالله رازانی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در استان کرمانشاه افزود: مردم استان کرمانشاه همواره به پهلوانی و مهمان نوازی معروف هستند، لذا بدون تردید مردم کرمانشاه در برگزاری این مسابقات چهره ای زیبا از ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی بر برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه ها وآنچه که وظایف و در چارچوب اختیارات استان است، تاکید کرد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشتی جام جهانی در کرمانشاه یک فرصت ویژه برای شناخت هر چه بیشتر کرمانشاه به کشور و جهان است، گفت: ضروری است که از برگزاری این مسابقات "به عنوان یک رخدداد بسیار مهم و بزرگ" در جهت شناسایی مزیت های استان در ابعاد مختلف استفاده شود.

رازانی گفت: آنچه از اعضای ستاد برگزاری این مسابقات مهم می خواهیم برنامه ریزی صحیح و اجرای تمامی برنامه ها به صورت دقیق و هماهنگی با رسانه ها به ویژه صداوسیما جهت ارائه تصویری زیبا از استان کرمانشاه به عنوان چهره ای زیبا از ایران اسلامی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز گفت: طی چند مدت گذشته هماهنگی لازم با شهرداری کرمانشاه جهت بهسازی مسیرهای اطراف فرودگاه تا محوطه برگزاری مسابقات و همچنین دیگر مسیرها صورت گرفته و از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان می خواهیم امور محوله را با جدیت پیگیری کنند.

مجتبی نیک کردار افزود: همچنین هماهنگی های لازم برای به تصویرکشیدن بعضی از آثار باستانی استان کرمانشاه مانند بیستون و تاق بستان در مکان برگزاری مسابقات انجام شده، زیرا باید از این رخداد به نفع استان استفاده کنیم.

صابر رحیمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هم گزارشی در خصوص اقدامات و برنامه های انجام شده در خصوص برگزاری هر چه باشکوهتر مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که در روزهای 28 و 29 بهمن سالجاری در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود، ارائه کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 95112416637، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین