پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
رئیس هیئت کبدی استان خراسان رضوی گفت: نماینده ویژه فدراسیون کبدی از امکانات مشهد بازدید و با مسئولان ورزش استان برای میزبانی کبدی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دیدار و گفت‎وگو کرد.

شعارسال: محمدرضا سعیدی اظهار داشت: از شرایط مناسب میزبانی مشهد برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا خبر داد.

وی گفت: نماینده فدراسیون کبدی در ملاقات با ولی‌پور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و بازدید از مجموعه ورزشی شهید بهشتی، مجموعه ورزشی آستان قدس و چند هتل، شرایط مشهد را بسیار عالی و مناسب برای برگزاری رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا عنوان کرد.

*جلسه هم‌فکری مربیان فوتبال و فوتسال قوچان برگزار شد

سروش پورآزاد رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان اظهار داشت: جلسه بحث و همفکری مربیان فعال فوتبال و فوتسال شهرستان قوچان با اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان قوچان در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه بررسی مشکلات تیم‌های پایه و بزرگسالان شهرستان و همچنین فعالیت‌های و برنامه های سال 96 بحث و هم‌فکری صورت گرفت.

پورآزاد بیان کرد: در راستای همکاری در برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی شرق کشور از سوی اداره ورزش و جوانان قوچان ار ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان تقدیر شد.

*مسابقات کشتی آزاد لیگ نونهالان و نوجوانان محلات برگزار می‌شود

نخستین هفته مسابقات کشتی آزاد لیگ نونهالان و نوجوانان محلات و باشگاه‌های مشهد، جام شهید بابانظر جمعه 24 دی‌ماه در خانه کشتی مشهد برگزار می‌شود.

*نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان سرخس برگزار شد

نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان سرخس با حضور فرماندار، مسئولان ستادی ادارات و روسای هیئت‌های ورزش شهرستان برگزار شد. در این جلسهمحسن کاوه رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس اظهار داشت: مهمترین وظایف این شورا، استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌ها و نهادهای تاثیرگذار در برنامه‌های ورزش همگانی است و سیاستگذاری و برنامه‌ریزی جهت توسعه سلامت، نشاط جامعه، حفظ تندرستی و سلامت آحاد جامعه از طریق اجرای ورزش همگانی، هم‌افزایی و همسو کردن برنامه‌های سایر دستگاه‌ها در جهت توسعه و تعمیم ورزش در دستور کار شورا است.

حسین سنجرانی فرماندار سرخس نیز گفت: با توجه به فرهنگ آپارتمان‌نشینی و وضعیت فعلی جامعه می‌بایست با برنامه‌ریزی مفید‌، ورزش کردن را در خانواده نهادینه کرد و به ورزش بانوان توجه ویژه‌ای داشت.

فرماندار سرخس سرانه ورزشی شهرستان را بالاتر از حد استاندارد دانسته و عنوان کرد: با توجه به اینکه بودجه‌های دولت در سال جاری به دلیل مسائل مختلف با کاهش روبرو بوده است ولی با تلاش انجام گرفته اعتبارات خوبی در جهت تجهیز، تکمیل و تعمیرات اماکن ورزشی سرخس نسبت به سایر شهرستان‌ها تخصیص یافته است.

رئیس شورای ورزش شهرستان از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست برای توسعه نشاط و شادابی جامعه با ورزش و درنتیجه افزایش طول عمر، پایین آوردن هزینه درمان برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 20 دی 1395، کدمطلب: 1292196 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خیلی خوبه که مشهد بعنوان پایگاه انتخاب بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین