پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورمان گفت: موقعیت جغرافیایی کشور ما برای برگزاری مسابقات مورد توجه فدراسیون جهانی است.
شعار سال: محمد صیدانلو در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران که در مشهد و پیش از مسابقات قهرمانی کشور آفرود جام فجر برگزار شد، اظهار کرد: تمامی استان‌های کشور ظرفیت‌های مشخصی دارند که باید با در نظر گرفتن اولویت‌ها به آنها توجه کنیم، موقعیت جغرافیایی کشور ما مورد توجه فدراسیون جهانی است و می‌توان با توسعه زیرساخت‌ها مسابقات بین المللی مختلفی را در استان‌های کشور برگزار کرد.

وی افزود: برجام فضای جدیدی را برای ورزش کشور به وجودآورده و می‌توان در بخش‌های مختلف ورزش از جمله تامین قطعات و امکانات مورد نیاز به توسعه ورزش در کشور و ایجاد زیرساخت‌های مناسب کمک کرد.

صیدانلو گفت: علاقه مندی مردم در این رشته ورزشی در استانهای مختلف بررسی می شود، اگر استانی ظرفیت برگزاری یک دوره مسابقه را داشته باشد حتما از آن حمایت می کنیم زیرا با توجه به ظرفیتهای بسیار زیادی که در داخل کشور وجود دارد می توانیم میزبان ورزشکاران از سراسر جهان باشیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: رشته موتور سواری و اتومبیلرانی در بخش‌های مختلف علاقه مندان بسیاری در سطح کشور دارد اما متاسفانه به این ظرفیت در دوره‌های گذشته توجه نشده و ما نتوانستیم به خوبی در باشگاه داری ورود پیدا کنیم یکی از اولویت‌های ما در مدیریت جدید، توسعه باشگاه داری و قدرتمندی باشگاه‌ها است.

وی با اعلام اینکه در سال 96 ساخت 3 پیست موتور سواری در کشور آغاز خواهد شد، گفت: برای سال 95 از برنامه‌ها و تقویم‌های ورزشی استان‌ها در این رشته حمایت خواهیم کرد امیدواریم هیئت‌های استانی با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بتوانند در سال 95 فعالیت خوبی برای رشد و توسعه این رشته در کشور داشته باشند.

صیدانلو در خصوص اختلاف بودجه پایتخت با سایر شهرستان‌ها افزود: تهران هم در مسیر 30 شهرستان دیگر قرار دارد و نباید این موضوع را بیان کنیم که وضعیت پایتخت از سایر شهرستان‌ها بهتر است، فدراسیون متعلق به شرایط مکانی نیست و وظیفه دارد به تمامی شهرستان‌ها به یک دید نگاه کند و برایش فرق نمی‌کند تهران شرایط خوبی دارد یا سایر شهرستان‌ها، براساس الویت‌ها، برنامه‌ها را جلو خواهیم برد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری ساینا رضوی، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394، کد خبر:10349، www.saynarazavi.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین