پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از اجرای 130 پروژه برای کنترل آسیب‌های اجتماعی با 400 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

شعار سال: سیدجواد حسینی امروز 11 دی ماه در ستاد گرامیداشت زنان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به توجه ویژه مسئولان به آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن‌ها،‌ اظهار کرد: جلسات بررسی آسیب‌های اجتماعی تنها جلساتی هستند که مقام معظم رهبری شخصا در این جلسات حضور پیدا کرده و نظرات خود را به مسئولان ارائه می‌دهند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کاهش این آسیب‌ها، عنوان کرد: یکی از تاثیرات مهم برگزاری این جلسات اجرای 130 پروژه با اعتبار 400 میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک است.

حسینی با بیان اینکه آنچه موجب اقتدار کشور ما در جهان کفر شده استفاده از قدرت نرم است، تصریح کرد: بخش بزرگی از کشورهای جهان با مصالح انقلاب موافق نیستند خوشبختانه علاوه بر اقتدار در قدرت نرم، ایران در قدرت‌های سرد نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از تمام فضاها برای جلب مشارکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: مشارکت و نشاط مردم می‌تواند ما را در قدرت نرم پیشتاز کند در فرصت‌های منتهی به انتخابات باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و برای حضور حداکثری مردم تمام تلاش خود را به دور از نگاه‌های جناحی و حزبی داشته باشیم.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های 16 گانه خانواده توسط مقام معظم رهبری، عنوان کرد: ما نیاز زیادی به تدوین این نوع سیاست‌ها داشتیم.

حسینی حوزه زنان را حوزه پیچیده و اثرگذار دانست و افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های بزرگداشت هفته زنان با برخی از رویدادهای مشهد 2017 همزمان است باید انتخاب مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام در این برنامه‌ها بسیار پررنگ باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر توجه به حوزه زنان برای ایجاد نشاط جمعی در جامعه، اضافه کرد: ایجاد نشاط جمعی باید به دور از هرگونه ابتذال، زیاده‌روی و قالب‌اندیشی باشد.

وی با اشاره به برجسته‌سازی نقش‌های بی‌بدیل زنان، ادامه داد: علاوه بر کارگروه‌های فعال بزرگداشت مقام زن پیشنهاد می‌دهیم دو کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان و کارگروه اساتید و دانشجویان نیز برای برگزاری برنامه‌های این هفته تشکیل شود.

حسینی به برگزاری چندین همایش متمرکز استانی همزمان با این هفته و توسط دستگاه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: اولین همایش را استانداری با حضور میهمانان ویژه کشوری در حوزه زنان برگزار خواهد کرد، بهزیستی، اداره‌کل ارشاد و ورزش و جوانان نیز می‌توانند همایش و برنامه‌هایی را در این راستا داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه طرح گفت‌وگوی دولت و مردم در دست تدوین است، گفت: متاسفانه دولت‌هایی که به روی کار می‌آیند تمام تلاش خود را برای تخریب دولت‌های قبلی انجام می‌دهند و دولت‌های قبلی نیز برای انجام برخی از اقدامات سنگ‌اندازی می‌کنند که این موضوع می‌تواند نگاه مردم به مسئولان را تغییر دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 9510-7714-5: www.khorasan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین