پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
فرامرز کیانی‌زاده ، ‌اظهار کرد:‌ با توجه به اهدافی که از ابتدا برای ارتقا و توسعه ورزش استان در نظر گرفته بودیم، چندین میزبانی بین المللی، جهانی و کشوری را پیش‌بینی کرده بودیم.
شعارسال: وی خاطرنشان‌کرد: ما همیشه با این چشم‌انداز که بتوانیم اقدامات بهتر و بیشتری در جهت گسترش و توسعه ورزش استان داشته باشیم، میزبانی‌های کشوری و بین‌المللی را بر عهده گرفته‌ایم تا ضمن اشاعه بیشتر رشته‌های مورد نظر، بتوانیم بر تعداد علاقه مندان خوزستانی به این رشته ها نیز بیافزاییم و به نوعی با جذب آن ها، آینده ورزش استان را تامین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که علاوه بر مسابقات بین‌المللی که پیش‌بینی کرده‌ایم، بیش از 60 رویداد ورزشی اعم از مسابقات کشوری را در استان میزبانی خواهیم کرد، افزود: به هر حال طبیعی است که حجم برنامه های ما در نیمه دوم سال، به ویژه سه ماه پایانی با توجه به بهتر شدن آب و هوای خوزستان، ‌بیشتر شود.

وی با اشاره به برخی از رویدادهای ورزشی انجام شده و پیش رو، خاطرنشان‌کرد: با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، 700 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح چهار پروژه عمرانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، در سطح استان به انجام رسید. چند روز پیش نیز مسابقات وزنه برداری کشور،"نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری" را در اهواز برگزار کردیم که از سطح و کیفیت فنی خوبی نیز برخوردار بود. همچنین قرار است از 19 اسفندماه در اهواز میزبان رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر با حضور 15 کشور باشیم که با حمایت و پیگیری‌های خوب استاندار خوزستان، اقدامات لازم در حال انجام است.

کیانی‌زاده ادامه داد: در بحث همگانی نیز قرار است، دو همایش بزرگ پیاده روی را در شهرستان‌های اندیمشک و آبادان برگزار کنیم که از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش می شوند. همچنین جشنواره‌های فرهنگی ‌ـ ورزشی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: قرار است برای دومین سال متوالی نیز میزبان مسابقات کشوری ورزش‌های بیماران خاص باشیم و برگزاری دو جشنواره بومی ـ ‌محلی، در هر دو بخش آقایان و بانوان را در پیش داریم که من تاکید داشتم با حضور تمام استان‌ها انجام شود که مقدمات آن نیز مهیا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: ‌اولین همایش ملی علوم ورزش را هم با رویکرد سلامت، ‌نشاط اجتماعی، کارآفرینی و قهرمانی برگزار می کنیم که از ماه ها قبل نیز اقدامات لازم را انجام داده ایم و خوشبختانه استقبال خوبی شده است و تاکنون 200 نفر ثبت نام و نزدیک به 10 هزار نفر از سایت مورد نظر بازدید کرده اند. این همایش 18 و 19 اسفندماه با حضور دکتر احمدی، ‌معاون وزیر و حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در اهواز برگزار می شود. در کنار این همایش ملی، چهار کارگاه دانش افزایی ویژه مربیان، باشگاه داران و مسوولان ورزشی خواهیم داشت تا در نهایت شاهد ارتقا علوم و دانش آن‌ها باشیم. از مدرسان تراز اول کشور نیز برای حضور در این همایش دعوت کرده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: ‌گفتنی است که از 17 تا 19 اسفندماه، میزبان کاروان راهیان نور قهرمانان کشور در آبادان هستیم که نزدیک به 100 نفر از قهرمانان المپیک، ‌آسیا و جهانِ 20 فدراسیون، همراه با روسا، نواب رییس و کادر فدراسیون ها حضور پیدا می‌کنند، ضمن این که مدیرکل و معاونان ستادی وزارت خانه نیز حضور خواهند داشت و با شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

کیانی زاده با اشاره به میزبانی شهرستان آبادان از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در اسفندماه، گفت: این میزبانی، اتفاق بسیار خوبی برای خوزستان و علاقه مندان به کشتی است، چرا که بهترین فرنگی کاران دنیا به این جا می آیند و این نیز می تواند در گسترش هر چه بیشتر این رشته در استان به ما کمک کند. ما سابقه برگزاری دو دوره از لیگ باشگاه های کشتی فرنگی جهان را در استان داشته ایم و میزبانی مسابقات جام جهانی، افتخار دیگری برای استان خوزستان است.

وی بیان کرد: مسابقات بین المللی کبدی را هم در خرمشهر میزبانی کردیم که روز گذشته (دوشنبه) به کار خود پایان داد و باتوجه به این که برای اولین بار بود که این مسابقات برگزار می شد، از سطح قابل قبولی هم برخوردار بود. ما این پیکارها را با این چشم انداز که بتوانیم این رقابت‌ها را به عنوان مسابقات جام فجر اروند در تقویم ملی و بین المللی به تثبیت برسانیم، میزبانی و برگزار کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: همچنین مسابقات بین المللی شمشیربازی را با حضور کشورهای ایران،‌ کویت و عراق، از 27 بهمن ماه به مدت دو روز در خرمشهر میزبانی می کنیم و چشم‌اندازی چون رقابت های کبدی داریم.

وی بیان کرد:‌ لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را هم در پیش داریم که استقلال خوزستان به عنوان نماینده ایران و استان در این مسابقات شرکت می کند که در حال مهیا کردن شرایط لازم و ورزشگاه غدیر هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 95112618411، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین