پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
حک شدن نام شرکت پتروشیمی شازند بر روی پیراهن استقلال خوزستان واکنش جامعه ورزشی استان مرکزی را در پی داشت و این سوال بی پاسخ که ورزش استان و حتی شهرستان شازند چرا از این حمایتها محرومند؟

شعار سال:حک شدن نام شرکت پتروشیمی شازند بر روی پیراهن استقلال خوزستان موجب ناراحتیجامعه ورزشی شهرستان شازند شده و واکنش آنان را در پی داشت به این معنی که چرا صنایعی چون پتروشیمی در شازند از برخی تیم ها حمایت می کنند اما از ورزش شهرستان شازند هیچگونه حمایتی ندارند.

آنچه که باید در بحث سلامت همشهریان و مردم این شهرستان هزینه می شده، نشده است

غلامعباس میرزایی فرماندار شازند در جلسه بررسی موضوع اسپانسری تیم استقلال خوزستان توسط پتروشیمی شازند که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، روابط عمومی پتروشیمی، رئیس اداره ورزش شازند و رؤسای هیئتهای ورزشی شهرستان برگزار شد، گفت: این موضوع از همان دقایق اولیه در دستور کار قرار گرفت و با استانداری هم در میان گذاشته شد.


وی افزود: با توجه به اینکه این صنایع بزرگ و مادر در این شهرستان هستند و هم به عنوان برَند و هم آفتی و در واقع هم فرصت و هم تهدید برای شازند محسوب می شوند، آنچه که باید در بحث سلامت همشهریان و مردم این شهرستان هزینه می شده، نشده است.

فرماندار شازند اظهار کرد: یکی از پارامتر های سلامت، ورزش است که قطعا با توجه به درآمدهای موجود، قطعاً بخشی از سود درآمد هر سیستمی به سلامت اختصاص داده می شود.

میرزایی بیان کرد: خیلی از سالنهای ورزشی ما در شهرستان شازند با مشکل روبرو هستند و همچنین تیم های ورزشی توضیحات شرکت پتروشیمی در خصوص اسپانسری استقلال خوزستان را توجیه دانست شهرستان احتیاج به کمک مالی دارند، چرا که تیمهایی بودند که میتوانستند با مبالغی ناچیز به رتبه و جایگاه های خوبی دست پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: فرمانداری شازند به جدّ و به صورت مسالمت آمیز پیگیر این موضوع جهت احقاق حق مردم شهرستان خواهد بود.

وعده های صنایع شازند برای حمایت از ورزش محقق نشده است

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست عنوان کرد: در خصوص این موضوع شخص استاندار ورود پیدا کرده و به اداره کل ورزش و جوانان استان دستور پیگیری دادند.


وی افزود: با توجه به تیمهای مختلفی که در لیگ ها داریم اما در مسائل مالی و حمایتی به ویژه در شهرستان شازند با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: پیش از این وعده هایی از سوی صنایع برای ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی در شازند داده شده بود و همچنین قرار بود از تیم های ورزشی حمایت داشته باشند که محقق نشد.

ملکی اضافه کرد: در همین زمینه کارگروهی تحت عنوان صنعت و ورزش برای حمایت صنایع از ورزش استان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: با صنایع جلساتی گذاشته شده و ما خواستار کمک و مساعدت آنها شدیم ولی متاسفانه توفیقی حاصل نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: با انجام بررسی های لازم و استعلامات هرچند اسپانسر این تیم بانک ملی عنوان شده ولی از سود شرکت پتروشیمی شازند در این خصوص استفاده شده است.

پتروشیمی شازند در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت


در ادامه حسن رجبی مسئول روابط عمومی شرکت پتروشیمی شازند نیز بیان کرد: شرکت پتروشیمی در این خصوص تصمیمی نگرفته است و در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران شرکت های مختلفی را در اختیار دارد که یکی از آنها شرکت هولدینگ گروه توسعه ملی است و شرکت پتروشیمی نیز زیرمجموعه این شرکت محسوب می شود.

مسئول روابط عمومی شرکت پتروشیمی شازند با بیان اینکه این تصمیم اسپانسری در شرکت پتروشیمی شازند گرفته نشده تاکید کرد: هیچگونه قرارداد اسپانسری بین پتروشیمی شازند و باشگاه استقلال خوزستان بسته نشده و پرداختی از سوی پتروشیمی شازند صورت نگرفته است.

در پایان مقرر شد که صنایع شهرستان نسبت به حمایت مالی و پشتیبانی از هیئت های ورزشی شهرستان شازند اقدام کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 28 اردیبهشت 95، کد مطلب: 28503909: www.vista.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین