پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره مشکلات مردم خوزستان گفت: وزیر جهاد کشاورزی در منطقه است و مشکلات این استان را پیگیری می‌کند.

شعار سال: معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، درباره مشکلات به وجود آمده برای مردم خوزستان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در منطقه است و مشکلات این استان را پیگیری می‌کند و در مورد اقدامات اجرایی برای کاهش عوارض گرد و غبار در سطح مناطقی که قبلا شناسایی شدند، تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: دولت یازدهم کانون های گرد و غبار همه استان های کشور را شناسایی کرده که این کار در حال حاضر به اتمام رسیده است، این موضوع باید با یک برنامه علمی، منسجم و با راهکارهای موثر انجام شود. خوشبختانه در استان خوزستان شناسایی کانون ها گرد و غبار و همچنین تدوین راهکارهای اجرایی انجام شده و در این زمینه گام های موثری برداشته شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست احیای تالاب‌های استان خوزستان را از اقدامات دولت در مقابله با ریزگردها اعلام کرد و گفت: تالاب هورالعظیم در سال 92 کاملا خشک شده بود، اما با اقدامات دولت الان 70 درصد آبگیری شده و در وضعیت خوبی به سر می‌برد. تالاب شادگان وضعیت خوبی دارد.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر نیز وزیر جهاد کشاورزی طرحی را در دست اجرا دارد که 20 هزار کانونی که به شکل فوق بحرانی در شرایط وزش باد قرار می گیرد و تاثیر زیادی روی شهر اهواز دارد، مورد توجه قرار گیرد.

ابتکار خاطرنشان کرد: استان خوزستان برای دولت حائز اهمیت است و امیدواریم با توجه به طرح‌های در دست اقدام، مشکلات مردم این استان را به حداقل برسانیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 27 بهمن 95، کد مطلب: 1329243: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین