پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۱۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
خلاصه دارایی ها و بدهی های بانک مرکزی حکایت از کاهش ۴.۷ درصدی دارایی های خارجی این بانک در آذرماه امسال نسبت به اسفند سال قبل دارد.

شعارسال: بررسی خلاصه دارایی های و بدهی های بانک مرکزی در آذرماه امسال که دقایقی قبل بر روی سایت بانک مرکزی قرار گرفته، نشان می دهد که دارایی های خارجی در پایان آذر ماه امسال با ۴.۷ درصد کاهش نسبت به اسفند سال قبل، به ۳۳۵۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.

در این میان بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی با ۱۷.۵ درصد افزایش نسبت به پایان سال قبل، به ۶۱۱.۶ هزار میلیارد ریال رسیده است.

در این میان حجم اسکناس و مسکوک در پایان آذرماه امسال نسبت به پایان اسفندماه سال گذشته ۱۰۲.۹ درصد رشد داشته و به رقم ۶۲.۱ هزار میلیارد ریال رسید.

همچنین در آذرماه امسال، در این بخش سپرده بانک ها و موسسات اعتباری با ۱۸ درصد رشد نسبت به اسفندماه سال قبل به ۱۲۷۰.۹ هزار میلیارد ریال رسید و سپرده های بخش دولتی نیز با رشد ۱۱.۹ درصدی نسبت به اسفندماه ۹۴ به ۳۷۸.۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28بهمن1395، کدخبر: 3908870: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
به درک با این وضع اداره کردن بانک مرکزی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین