پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک برنامه زنده آمریکایی گفت که خیلی از کشورهای عربی دیگر اسرائیل را دشمن نمی‌دانند بلکه این رژیم را متحدی در برابر ایران و داعش به حساب می‌آورند.

شعارسال: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک برنامه زنده آمریکایی گفت که خیلی از کشورهای عربی دیگر اسرائیل را دشمن نمی‌دانند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در استودیو برنامه «برای ضبط» (For The Record) شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی حاضر شده بود، به سوالات مجری برنامه در خصوص محورهای مختلف پاسخ داد.

یکی از چالشی‌ترین محورهای بحث، شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس شرقی و کرانه باختری بود که حتی غربی‌ها هم آن را «غیرقانونی» می‌نامند و اقدام دولت قبلی آمریکا در رأی ممتنع به قطعنامه‌ای در همین خصوص، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته بود.

نتانیاهو در این خصوص گفت: «بنظر من این یک مسئله است ولی فکر نمی‌کنم مسئله و مشکل اصلی ما باشد.»

وی ادامه داد: «مشکل اصلی که به مناقشه منجر شده، امتناع مستمر فلسطینی‌ها از به رسمیت شناختن دولت یهودی در هر مرز و محدوده‌ای است.»

در ادامه مجری برنامه، تفاوت‌های ترامپ و اوباما را از منظر نتانیاهو جویا شد.

نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در پاسخ گفت که رژیم متبوعش همیشه اتحادی عالی با آمریکا داشته و البته اختلافاتی هم بوده و هست.

وی به همین اختلافات پرداخت و گفت: «اختلاف زیادی با اوباما بر سر ایران داشتم ولی تفاهم‌نامه‌ای 10 ساله با وی در خصوص تأمین امنیت اسرائیل امضاء کردیم.»

نتانیاهو که روز چهارشنبه با رئیس‌جمهور جدید آمریکا دیدار داشت، دیدار خود را «بسیار بسیار گرم» توصیف کرد و گفت که حس دوستی در این دیدار مشخص بوده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص رابطه تل‌آویو با کشورهای خاورمیانه هم سخن گفت.

وی گفت: «خیلی از کشورهای عری، حالا دیگر اسرائیل را به عنوان دشمن خود نمی‌بینند بلکه (اسرائیل را به عنوان) متحد خود خود در برابر تهدید ایران و داعش می‌بینند.»

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار خبر 29 بهمن 1395، کدمطلب: 446374 ،www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
بخدا این بزرگوار راست می گه و کشورهای عربی ایشان را دشمن نمی دانند. منتهی مشکل در این است که غالب سران این کشورها دست نشانده هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین