پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه دریچه‌های سد جیرفت از ظهر امروز باز شد گفت: کشاورزان برای بستن مسیر آب به باغات و اراضی کشاورزی خود اقدام کنند.
شعارسال: احمد امینی‌روش اظهار‌ داشت: به منظور تنظیم آب ورودی و خروجی و همچنین رسوب‌گیری سد، دریچه‌های سد جیرفت باز شد.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر سبب افزایش آب سد در روزهای گذشته شده بود گفت: این دریچه‌ها از ظهر امروز با خروجی 70 متر بر ثانیه باز شده است.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه اطلاع‌رسانی برای تخلیه مردم از مسیر آب سد از دیروز انجام شده است افزود: کشاورزان برای بستن مسیر آب به باغات و اراضی کشاورزی خود اقدام کنند، هر چند که از دیروز در رسانه‌های مختلف این اطلاع‌رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر به زیرساخت‌های شهرستان از راه، برق و حوزه کشاورزی خسارت‌هایی وارد شده است خاطر‌نشان کرد: در حال بررسی میزان خسارت هستیم که متعاقبا اعلام می‌شود.

امینی‌روش با اشاره به غرق شدن یک جوان جیرفتی در حال برداشتن عکس سلفی از طغیان رودخانه گفت: توسط آتش‌نشانان و نیروهای هلال احمر تلاش‌ها برای جستجوی جسد این جوان همچنان ادامه دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 1331921 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
باز شدن های موقت به چه دردی می خورد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین