پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
روز گذشته نیز توزیع شیر فاسد روز گذشته در میان دانش آموزان یکی از مدارس قصرشیرین باعث نگرانی مردم شهرستان مذکور شد.
شعارسال: منوچهر حسینی مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین امروز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه هیچگونه مسمومیتی برای دانش آموزان نداشته ایم.

وی افزود: بیش از ۴ هزار شیر در بین دانش آموزان توزیع شده است که در این میان تنها چند مورد انگشت شمار فاسد شده و یا از کیفیت پایینی برخوردار بودند.

مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین تصریح کرد: پس از اطلاع از این موضوع سریعا سایر شیرهای توزیع شده را جمع آوری و مانع نوشیدن آن توسط دانش آموزان و توزیع بیشتر در دیگر مدارس شهر شدیم و آن را به استان برگشت دادیم.

لازم به ذکر است، در چند روزگذشته نیز گزارش هایی از مسمومیت ۴ دانش آموز توسط شیر مدارس در شهرستان صحنه شده است که طی آن در مدرسه دخترانه ای در شهرستان صحنه از توابع کرمانشاه پس از خوردن شیر توزیع شده ۴ دانش آموز دچار حالت تهوع و علایم مسمومیت شدند.

گفته می شود؛ یکی از کارکنان مدرسه سایر شیرهای توزیع شده را جمع آوری و مانع نوشیدن آن توسط دانش آموزان شده است. هنوز دلیل اصلی حال نامساعد دانش آموزان مشخص نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395، کدخبر: 3921005 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
عمدی در کار نیست. موردی و بر اثر سهل انگاری بوجود اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین