پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
صبور علمی اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی از اصناف و فروشندگان هشترود از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها اجرا خواهد شد و اگر فروشنده ای به صورت غیرقانونی قیمت کالایی را افزایش دهد، با برخورد جدی روبرو خواهد شد.
شعارسال: وی در ادامه افزود: بازرسان این اداره در صورت مشاهده تخلف بلافاصله اقدام به تنظیم صورتجلسه کرده و متخلفان را جهت رسیدگی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

علمی همچنین تصریح کرد: فروشندگان باید قیمت کالا را بر روی کالای مورد نظر الصاق و برای کالای فروخته شده فاکتور صادر کنند که عدم همکاری فروشندگان با مشتریان در ارایه فاکتور نیز جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود در پایان یادآور شد: تیم های نظارت و بازرسی مشترک این اداره با بهداشت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در طول یک ماه آینده از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین بر کل بازار نظارت خواهند داشت تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395، کدخبر: 3920969 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین