پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
سعیده ابراهیمی با نوید افتتاح 10 کتابخانه عمومی مدرن و مجهز در شیراز اظهار داشت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده در یک سال گذشته 10 کتابخانه عمومی در نقاط مختلف شهر شیراز با تجهیزات کامل افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
شعارسال: وی افتتاح این کتابخانه‌ها را عیدانه‌ و پیشکشی به مردم شریف شیراز دانست و گفت: با راه‌اندازی این کتابخانه‌ها تعداد کتابخانه‌های عمومی نهادی شیراز از 18 باب به 28 باب افزایش می‌یابد که حدود 60 درصد رشد در یک سال است.

ابراهیمی با اشاره به این‌که افتتاح این کتابخانه‌ها در راستای توافق اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با شهرداری شیراز ممکن شده است، افزود: پس از مذاکرات بسیار با شهرداری شیراز، 5 باب از ساختمان‌های ساخته‌شده از سوی شهرداری شیراز برای کتابخانه عمومی به‌صورت تهاتر با سهم نیم‌درصد کتابخانه‌های عمومی خریداری شده و 5 باب ساختمان دیگر نیز به‌صورت حق انتفاعده‌ساله به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه 3 باب از این کتابخانه‌ها، کتابخانه عمومی کودکان است، عنوان کرد: 3 باب از کتابخانه‌های تازه‌تأسیس شیراز با عنوان «کتابخانه عمومی کودکان» افتتاح می‌شود که شامل بخش‌های مختلفی از جمله سالن نمایش، بخش سمعی و بصری، بخش ویژه کودکان و بخش ویژه مادران است.

ابراهیمی با بیان اینکه این کتابخانه‌ها با نام‌های یار مهربان، آفتاب و شقایق در نقاط مختلف شیراز قرار دارد، افزود: کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان در پارک پرواز واقع در بلوار مدرس، کتابخانه عمومی کودکان آفتاب در پارک رضوان واقع در شهرک رضوان و کتابخانه عمومی کودکان شقایق در پارک شقایق واقع در بلوار پاسارگاد قرار دارد.

وی به راه‌اندازی «کتابخانه عمومی جوانان» در شرق شیراز و پارک صنوبر واقع در محله کوزه‌گری اشاره کرد و گفت: کتابخانه جوانان یکی از این 10 کتابخانه است که به‌خاطر کسب عنوان دومین پایتخت جوانان اسلام، «جوانان» ‌نام‌گذاری شده است تا نشان و یادگاری از این دستاورد مهم برای شهر شیراز باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 1343775 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
با توجه به جمعیت این شهر و گستردگی افقی شهر بجای گستردگی عمودی و پراکندگی محلات، رقم چندان زیادی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین