پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: طرح عضویت سراسری کتابخانه‌های عمومی در قزوین اجرایی می‌شود، در این طرح افراد با عضویت در یک کتابخانه می‌توانند از خدمات تمامی کتابخانه‌های عمومی استان قزوین استفاده کنند.

شعار سال: رویا اسماعیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به کنکور سراسری مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و تمایل دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسری به استفاده از سالن‌های مطالعه استان قزوین ساعات فعالیت کتابخانه‌های عمومی قزوین تا ساعت 22 افزایش پیدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) استان قزوین که در حال حاضر بیش از 66 هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف را برای استفاده گروه‌های مختلف سنی، از جمله کتب کودکان، جوانان ونوجوانان را در خود جای داده است زین پس تا ساعت 10 شب در سالن مطالعه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بیان کرد: این کتابخانه عمومی استان قزوین در خیابان شهید بابایی قزوین در حال فعالیت است که با بخش‌های مختلف کتب کودکان، نوجوانان، کتب دانشگاهی، تاریخی، علمی، پژوهشی و بخش‌های تخصصی و عمومی در خدمت مراجعه کنندگان خواهد بود.

اسماعیلی افزود: همچنین مخزن مرجع، بخش‌های اینترنتی و نشریات این کتابخانه نیز در حال حاضر به ارائه خدمات به علاقه‌مندان می‌پردازد.

وی بیان کرد: سالن مطالعه این کتابخانه به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان در روزهای زورج به بانوان و در روزهای فرد به آقایان خدمت رسانی خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از افزایش ساعات فعالیت کتابخانه علامه رفیعی قزوینی نیز خبر داد و افزود: این کتابخانه نیز با بخش‌های متنوع و متعدد تا ساعت 22 شب به مراجعه کنندگان خدمت رسانی می‌کند.

اسماعیلی بیان کرد: در حال حاضر این کتابخانه بیش از 44 هزار نسخه کتاب در گروه‌های مختلف سنی و موضوعات متفاوت در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

وی گفت: این کتابخانه نیز به دلیل همزمانی با ایام امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی و کنکور سراسری مقطع کارشناسی تا زمان برگزاری کنکور در سالن مطالعه خود در روزهای زوج پذیرای آقایان و در روزهای فرد از بانوان پذیرایی خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر با استفاده از طرح عضویت سراسری افراد با عضویت در یک کتابخانه می‌توانند از خدمات تمامی کتابخانه‌های عمومی استان قزوین استفاده کنند.

اسماعیلی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر هزینه یک سال عضویت در کتابخانه‌های عمومی قزوین از 5 هزار و 500 تومان تا 8 هزار و 500 تومان بسته به کتابخانه مورد نظر متغییر است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: اصحاب رسانه، بازنشستگان دولتی، معلولان، بسیجیان فعال و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز می‌توانند با 500 تومان به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان درآیند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1396، کد مطلب: 1383346: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین