پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
وزیر دفاع تاکید کرد: باید در تولید علم بومی تلاش و در تولید دانش و فناوری ورود کنیم.

شعارسال: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه همایش بهره‌وری در بخش دفاعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور عمومی وقتی صحبت از بهره‌وری را مطرح می‌کنیم به این معنا است که واحدهایی را که در اختیار داریم چگونه مصرف کنیم برای اینکه بیشترین خروجی را از آن ها به دست بیاوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخش دفاع آن چه محصول همه عناصر است در بحث تامین امنیت و دفاع ملی معنا پیدا می‌کند، افزود:‌ این امر باید در سطوح مختلف باشد که اعتماد را به وجود بیاورد و از طرف دیگر کسانی که تهدیدکننده امنیت هستند، بپذیرند که نمی‌توانند مخل آن باشند.

وزیر دفاع تاکید کرد:‌ در نیروهای مسلح به دلیل وجود عناصر فرماندهی، یک اراده قوی وجود دارد و وضعیت متفاوتی نسبت به بقیه سازمان‌ها دارند و امروز بحث تولید، آموزش و به کارگیری پیوسته این کارها در فعالیت‌های دفاعی مطرح است.

دهقان با اشاره به اینکه ما در بحث تولید و آموزش جدی هستیم، عنوان کرد: این گونه نیست که نیروهای مسلح سلاحی را تولید و سپس آن را رها کنند بلکه افرادی که آن را به کار می‌گیرند، آموزش می‌بینند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود به صادرات علم اشاره و اظهار کرد: نگاهمان در تولید علم، نگاهی بومی است تا دشمنان نتوانند برای ما تصمیم بگیرند و ما را از اقدام و عمل باز دارند.

وی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی باید در تولید علم بومی تلاش کنیم و در تولید دانش و فناوری ورود کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16اسفند1395، کدخبر: 3924786: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
تلاش نمی خواهد. موانع کسب و کا در حوزه پژوهش و نوآوری و همچنین فناوری را بر طرف کنید، ما خودمان حرکت می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین