پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کارشناس سیاسی اصولگرا گفت: تیم احمدی‌نژاد وارد فاز دو قطبی‌کردن انتخابات شده‌ است و این در حالی است که مقام معظم رهبری آنها و سایر افراد را از اینکه در مسیری حرکت کنند که فضای انتخابات به سمت دو قطبی‌شدن پیش برود برحذر کرده بودند.

شعار سال: حسین کنعانی‌مقدم در مورد اعلام حمایت احمدی‌نژاد از بقایی در انتخابات آتی در حالیکه پیش از این به طور رسمی هر گونه حمایت از کاندیدایی خاص را تکذیب کرده بود گفت: به نظر می‌رسد که تیم آقای احمدی‌نژاد وارد فاز دو قطبی‌کردن انتخابات شده‌ است و این در حالی است که مقام معظم رهبری آنها و سایر افراد را از اینکه در مسیری حرکت کنند که فضای انتخابات به سمت دو قطبی‌شدن پیش برود برحذر کرده بودند.

عضو جبهه ایستادگی در مورد جمله‌ای که بقایی مبنی بر اینکه «آخر حماسه بالاخره یک نفر باید فدا شود» بیان کرده است تصریح کرد: بیان این جمله یک نوع اعلام جنگ در انتخابات بوده با وجود اینکه انتخابات یک نوع رقابت است که باید در چارچوب قوانین کشور برگزار شود و به هیچ‌عنوان روشی برای مخاصمه، جنگ و درگیری نیست بنابراین استفاده از این نحوه ادبیات نشان می‌دهد که آنها به‌دنبال این هستند که برای رسیدن به پیروزی از تمام ابزارهای ممکن استفاده کنند و این اقدام خطرناک و یک روش ماکیاولیستی است که نباید اتفاق بیفتد.

عضو هیات رئیسه خانه احزاب در رابطه با تصمیم سعید جلیلی برای راه‌اندازی جبهه جدیدی در کنار جبهه پایداری به‌منظور حضوری مستقل در انتخابات پیش‌رو یادآورشد: در کشور این آزادی وجود دارد که هر فردی بتواند هر روز یک جبهه یا حزبی یا جریانی سیاسی ایجاد کند و این موضوع ایرادی ندارد اما اینکه فردی اعلام کند که من اصولگرا هستم و ساز و کار جداگانه از جبهه مردمی دارم، زیر سوال است.

دبیر کل حزب سبز در مورد دلیل عدم‌ اعلام اسامی ده نفر لیست اصولگرایان توسط جمنا بعد از اعلام رئیسی به‌عنوان فردی که اکثریت آرا را به دست آورده است با یادآوری اینکه تاکنون لیست انتخاباتی از سوی اصولگرایان نهایی نشده است تاکیدکرد: تاکنون هیچ‌کدام از اسامی منتخبان جبهه مردمی انقلاب اعلام نشده است ضمن‌اینکه در بین ده نفری هم که معرفی شده‌اند نام آقایان رئیسی و میرسلیم وجود ندارد چراکه این اسامی در قالب یک مکانیزم مردمی انتخاب شده‌اند و همچنان احزاب و سایر جبهه‌های اصولگرا فرصت دارند تا اوایل اردیبهشت‌ماه نامزدهای خود را به جمنا معرفی کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1395، کد مطلب: 644227:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
جبهه ایستادگی؟؟؟
جبهه فلان و بهمان
بابا دست بردارید از این گونه سیاست بازی های کور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین