پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت:ریاست جمهوری تنها یک صندلی دارد و اصولگرایان برای پیروزی در این انتخابات باید به وحدت برسند

شعارسال: سید حسین نقوی حسینی  در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و گزینه اصولگرایان برای این انتخابات اظهار داشت: تلاش اصولگرایان برای رسیدن به یک وحدت نظر است و چاره ای هم جز این وجود ندارند.

وی اضافه کرد: تمام شخصیت های اصولگرایی ارزشمند و قابل احترام هستند و نقش ارزشمند و برجسته ای دارند اما یک کرسی بیشتر برای ریاست جمهوری وجود ندارد و چاره ای نیست جز اینکه یک نفر انتخاب شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: بهتر است که همه اصولگرایان با هم متحد شوند و یک نفر را حمایت کنند همانطور که اصلاح طلبان هم با هم وحدت دارند و متحد بر روی یک نامزد اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه احتمال رای آوردن اصولگرایان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالا است گفت: زمینه برای رای آوردن اصولگرایان خوب است چرا که این دولت نتوانسته به خوبی به وعده های خود عمل کند و رضایت مندی لازم را در بین مردم ایجاد کند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: همین عدم رضایتمندی سبب موفقیت اصولگرایان در انتخابات پیش رو خواهد شد اما در مرحله اول وحدت میان اصولگرایان باید ایجاد شود و سپس خود نامزدی که معرفی می شود هم رای آور باشد و قابلیت های لازم را داشته باشد و مردم احساس کنند که این فرد گلیم مشکلات را از آب بیرون می کشد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19اسفند1395، کدخبر: 3927610: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
اصولگرا فقط و فقط مهرداد بذرپاش
جوان است و انگیزه کار هم دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین