پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
قرار است شرکت خودروسازی UAZ روسیه به زودی خط تولید یک خودروی شاسی بلند و چند پیکاپ را در ایران راه اندازی کند.

شعارسال: به نقل از اسپوتنیک، شرکت خودروسازی معروف UAZ روسیه قرار است خط تولید چند محصول خود در ایران را به زودی راه اندازی کند.

این شرکت قرار است خط تولید یک خودروی شاسی بلند با نام "پاتریوت" و همچنین چند خودروی پیکاپ را در ایران احداث کند.

به گفته مقامات این شرکت، قراردادهای لازم برای شروع فعالیت در ایران در نمایشگاه خودروی ایران 2017 در ماه فوریه امضا شد.

آندری دروفیف، مدیر صادرات UAZ، گفت این شرکت باید پیش از شروع تولید، شرایط تقاضا و امکان سنجی فروش محصولات خود در بازار ایران را ارزیابی کند.

وی تأکید کرد صنعت خودروی ایران توسعه یافته و دولت ایران نیز با اعمال تعرفه های سنگین گمرکی بر واردات خودرو از این صنعت به شدت حمایت می کند، بنا بر این برای دستیابی به حجم فروش بالا در ایران باید خودروها را در داخل ایران مونتاژ کنیم.

اما برای درک نیاز مشتریان ایرانی باید ابتدا فروش محصولات کامل و آماده در ایران کلید بخورد و بر همین اساس ما و نمایندگی های فروش خود آماده هستیم تا پس از صدور مجوز دست به فروش محصولات خود در ایران بزنیم.

بازار ایران با محصولات شرکت UAZ روسیه غریبه نیست و در دهه 1990 میلادی، حدود 15 هزار دستگاه از خودروهای تولیدی این شرکت در بازار ایران به فروش رسیده اند.

البته بخش قابل توجهی از این خودروها نظامی بوده و در مراکز رزمی ایران به کار گرفته شده اند اما در حال حاضر شرایط به گونه پیش می رود که به زودی شاهد عرضه محصولات UAZ در بازار خودروهای تجاری ایران خواهیم بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22اسفند1395، کدخبر: 13951222000477: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین