پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار متنی به بیانیه‌های اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد.

شعارسال: حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود نسبت به بیانیه‌های اخیر محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان داد.

وی در این مطلب آورده است: تاکنون از سوی مسئول دولت پیشین سه بیانیه، چند سوال و یک کاندیدا صادرشده است؛ جالب است که در عالم سیاست هیچ کسی وقعی به این حضور مجازی نگذاشته است.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: ظاهراً می‌خواهند "دو قطبی حضور" به "قطبی‌سازی بیانیه‌ای و حضور مجازی - جانشینی" تبدیل شود؛ لذا است که جامعه سیاسی در حال گذر از کنار آن به آرامی است.

ابوطالبی تصریح کرد: اصولگرایان پایدار می‌دانند کوچکترین سخنی در این رابطه، شراکت تاریخی‌شان در اقدامات دولت قبل را برای مردم زنده خواهد کرد؛ لذا سکوت بهترین روش است.

وی افزود: اصلاح‌طلبان نیز که سال‌های 84-92 را سال‌های سقوط کشور می‌دانند، در این زمینه به صورت پراکنده سخنانی گفته‌اند؛ آنان هم حاضر به ورود به این بازی نیستند.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت حاضر نیست ارزش خدمت‌رسانی به مردم را صرف پرداختن به آنانی کند که خسارات بی‌شمار هشت ساله‌شان به کشور در کوتاه‌مدت غیرقابل اصلاح است.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: یکی از نزدیک‌ترین خساراتِ پیچیده آن هشت سال، اتلاف 7-8 میلیارد دلار از دارایی‌های ملت در خلال سال‌های 86-89 نیویورک و لوگزامبورگ و بابک زنجانی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 22 اسفند 1395، کدمطلب: 1352941 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین