پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه کاسپین زنجان بومی بوده است، گفت: 121 هزار و 700 نفر از نمایشگاه بهاره در این شهرستان بازدید کردند.
شعارسال: ناصر فغفوری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: امسال برای تنظیم قیمت برنج 517 تن برنج هندی و 350 برنج سفید تحویل گرفته‌ایم و همه در بازار توزیع شده است که همین امر موجب کاهش قیمت برنج شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در زنجان 116 غرفه دایر شد، افزود: در این نمایشگاه 10 غرفه در حوزه کیف و کفش، شکلات 17، برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی نیز دایر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه امسال در شهرستان خرم‌دره نیز 50 غرفه دایر شده بود، اضافه کرد: در شهرستان‌ها نیز فروش فوق‌العاده برای تأمین مواد غذایی و پوشاک در نظر گرفته شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه در زنجان نیز بیش از 75 درصد شرکت کنندگان از داخل استان بودند، تصریح کرد: در این مدت 121 هزار و 700 نفر از نمایشگاه کاسپین بازدید کردند.

وی با بیان اینکه امسال در نزدیکی پایان سال برای تعدیل قیمت‌ها و تأمین مایحتاج مردم اقلام اساسی مانند 570 تن برنج هندی تحویل گرفته شد، تصریح کرد: از این میزان 450 تن توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین از واردات 350 تن برنج سفید خبر داد و افزود: کل این نوع برنج در سطح استان زنجان توزیع شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه طبق آمار 800 تن برنج هندی در استان نیاز بود، اظهار کرد: هدف از توزیع برنج و سایر کالاها تعدیل قیمت در بازار است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395 ، کدخبر: 13951223001227، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
عموما اجناس بد رو عرضه می کنند و مردم بدلیل نیاز مجبور به خرید هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین