پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به بیشترین جرایم صورت گرفته در سال ۹۵، اظهار داشت: توهین و تهدید اولین جرم در آبیک است.

شعار سال: سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به بیشترین جرایم سال ۹۵ در آبیک، عنوان کرد: تهدید و توهین؛ تصادفات؛ سرقت؛ ضرب و جرح عمدی، نگهداری مواد مخدر تخریب، کلاهبرداری به ترتیب بیشترین جرایم شهرستان می‌باشد.

وی با بیان اینکه ریشه‌یابی‌ جرایم بر عهده بهزیستی می‌باشد، ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه از طریق ستاد جهت اطلاع‌رسانی و هشدار به مردم از طریق نصب بنر در سطح شهر صورت می‌گیرد.

احمدزاده اضافه کرد: به صورت کلی سعی می‌کنیم ریشه‌یابی کنیم که تهدید و توهین و ضرب و جرح بر سر مسائل مالی خانوادگی اتفاق می‌افتد.

این مسؤول با اشاره به علل اصلی تصادفات در شهرستان آبیک، مطرح کرد: علت تصادفات این است؛ اتوبان قزوین کرج که یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است و به همین دلیل تصادفات منحصر به افراد شهرستان نیست و از سراسر کشور افرادی که دچار تصادف می‌شود که باید به صورت دقیق ریشه‌یابی شود که از جمله عوامل می‌توان به عجله و شتاب؛ جاده‌ها و خودرو در تصادفات اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با تأکید بر اینکه سرقت نشأت گرفته از اعتیاد به مواد مخدر است، تصریح کرد: در راستای تعیین صلاحیت شوراها نظریه کارشناسی به افراد ذی‌مدخل در پرونده به افراد اعلام شده است و منتظر وصول برگه دوم اعتراض آنها در مهلت قانونی آنها هستیم تا به روند رسیدگی ادامه دهیم.

وی افزود: پیشینه قضایی زمانی صورت می‌گیرد که محکومیت کیفری داشته باشد و چون درجه شش محکومیت موثر نیست و دلیلی برای رد صلاحیت نمی‌باشد.

احمدزاده با بیان اینکه چهار مورد قتل در حوزه شهرستان داریم که این اواخر موردی اتفاق نیفتاده است، مطرح کرد: در این اواخر حادثه خاصی در شهرستان آبیک نیفتاده است.

این مسؤول یادآور شد: برخی از زوجین هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم توان مالی در یک منزل یا واحدی مجزا همراه با والدین زوج یا زوجه زندگی می‌کنند که احتمال اختلاف نظر بین آنها وجود دارد و به اختلاف زوجین منجر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیکخاطرنشان کرد: گرچه برخی از خانواده‌ها نیز هستند که دور از فرزندان خود زندگی می‌کنند ولی بر امور زندگی زوجین دخالت نابه‌جا دارند.

وی در ادامه با مخاطب قرار دادن والدین، اذعان کرد: از والدین درخواست می‌شود بر زندگی فرزندان خود نظارت و حمایت لازم را داشته باشند ولی از دخالت در زندگی آنان پرهیز کنند.

بنی‌هاشمی در پایان تصریح کرد: والدین باید با پرهیز از دخالت مستقیم و نادرست در زندگی جوانان، اجازه دهند آنان با روحیات خود زندگی کنند چراکه در غیر این صورت زندگی فرزندانشان مختل شده و به طلاق منجر می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نگاه آبیک، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب:: www.abeyek.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
کل کشور مبتلابه آن است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین