پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۵۷۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
رئیس شورای شهر بومهن گفت: به دلیل توقعات برخی مسؤولین و خواسته های غیرقانونی تعدادی از شهروندان در انتخابات آینده شرکت نخواهم کرد.

شعار سال: علی‌اکبر رجایی نیا رئیس شورای شهر بومهن در پی درخواست‌های بیشمار شهروندان در خصوص عدم اعلام لیست نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان پردیس ضمن اعلام انصراف خود از شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهر بومهن، اظهار داشت: به دلیل توقعات برخی مسؤولین و توقعات غیرقانونی تعدادی از شهروندان در انتخابات آینده شرکت نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه مشکلات خانوادگی در عدم ورود بنده به عرصه انتخابات دخیل نبوده، گفت: عشق به کار و وجود زمان لازم برای خدمت رسانی به شهر بومهن را دارم، اما یکپارچه نبودن شورای شهر و عدم فعالیتی خوب و گره گشا برای رفع مشکلات و کارهای شهر سبب شد تا به این نتیجه برسم.
رجایی‌نیا افزود: با وضعیت کنونی شهر بومهن نمی توان هیچگونه فعالیت مثبتی برای رفع مشکلات شهروندان انجام داد.
رئیس شورای شهر بومهن اضافه کرد: با این وضعیت نمی شود کاری کرد، کار کردن با افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند را نمی توانم بپذیرم به همین دلایل شخصا در انتخابات شورای اسلامی شهر بومهن شرکت نکردم.
وی اظهار کرد: در انتخابات شورای شهر در چهارسال آینده حضور نخواهم داشت اما تمام تلاشم را برای حمایت از شهروندان و رفع مشکلات این شهر را در حد توانم انجام دادم و از همینجا از تمام حامیان و رای دهندگان دوره قبل و همراهانم در شهر بومهن حلالیت میطلبم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری پردیس خبر، تاریخ 8 فروردین 96، کد مطلب: 13768: www.pardiskhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین