پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: انتخابات الکترونیکی امسال در ۴ شهر استان گلستان برگزار می‎شود که در این راستا نیازمندی‎های خود را به تهران ارسال خواهیم کرد.

شعار سال: علیاصغر طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: 3 ماه به صورت رسمی ستاد انتخابات در استان گلستان استقرار پیدا کرده و در این مدت همه فرآیند انتخابات را آنالیز کردیم و به فرمانداران و معاونان فرمانداران و ستاد انتخابات شهرستانها ارسال کردیم.

وی تصریح کرد: از 19 فرآیند انتخابات، 7 فرآیند را طی کردیم و از امروز که پایان روز شانزدهم باشد وارد فرآیند هشتم انتخابات میشویم که شامل تعیین صلاحیتهای کاندیداهای شهر و روستا است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: به مدت 7 روز این فرآیند پشت سر گذاشته خواهد شد و تاکنون نیز مشکل خاصی در استان گلستان در این خصوص نداشتیم.

وی بیان داشت: 2 فرآیند برگزاری انتخابات سال جاری در اردیبهشت ماه امسال خواهیم داشت که فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی هر یک شرایط خاص خود را دارد.

طهماسبی با بیان اینکه یک‌هزار و 625 صندوق اخذ رای در استان گلستان خواهیم داشت و هر شهر و روستا یک حوزه انتخاباتی به شمار میروند و این در حالی است که در انتخابات مجلس شورای اسلامی 6 حوزه انتخاباتی در استان گلستان داشتیم.

وی تاکید کرد: 769 روستای ما کمتر از یکهزار نفر جمعیت دارند که شورای آن 3 نفر خواهد بود و 169 روستای ما بیش از یک‌هزار نفر جمعیت دارند که شورای آنها 5 نفر خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه شورای اسلامی ما در شهر گرگان 9 نفر خواهد بود، افزود: تعداد نفراتی که در این دوره به شوراها راه پیدا میکنند در کل کشور کاهش پیدا کرده و 3 شهر گنبدکاووس، علیآباد کتول و بندرترکمن شورای 7 نفر خواهد داشت.

طهماسبی افزود: براساس آمار استان گلستان یک میلیون و 868 هزار و 819 نفر جمعیت دارد و 107 روستای استان گلستان کمتر از 100 نفر جمعیت دارد که انتخابات شورا برگزار نخواهند شد.

وی اظهار داشت: با آموزشی که کاربران انتخابات ما دیدهاند هیچ‌گونه نگرانی برای برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: 8 هزار و 482 نفر در شورای شهر و روستا در استان گلستان ثبتنام کردند.

طهماسبی افزود: نکته بسیار مهم در انتخابات شهر و روستا حاصل شده اخذ سوء پیشینه بوده است که اگر این سوء پیشینه نبود میزان ثبت‌نام که در کشور 16 درصد افزایش پیدا کرده بود بیشتر میشد.

وی تاکید کرد: همه ما در تامین امنیت شعب اخذ رای موظف هستیم و هیچ‌گونه خدشه محلی را نباید دست کم بگیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان به مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: هر جا دشمن هجمهای وارد کرد و صفوف مختلف مردم را در راهپیمایی و انتخابات دید عقب‌نشینی کرده است.

طهماسبی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 1395 پرشورتر از سال گذشته مشارکت داشتند، گفت: مشارکت حداکثری یعنی مشروعیت و اقتدار برای نظام است و باید مردم را پای صندوقهای رای بیاوریم.

وی یادآور شد: همان‌گونه که قدرت استکبار جهانی فناوری است، قدرت جمهوری اسلامی ایران حضور مردمی است که برای ما امنیت به همراه میآورد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه داعش برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و امروز عربستان از این موضوع سردرگم است که چرا کوچکترین انفجاری در نظام جمهوری اسلامی اتفاق نیفتاده است.

طهماسبی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران 20 هزار شهید ترور دارد، افزود: امروز این نظام گروههای تکفیری و تروریستی را در فرامنطقهای دنبال میکند و باید امنیت سوریه و عراق را امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم چرا که اگر آنجا با گروههای تکفیری مقابله نکنیم باید در داخل خاک جمهوری اسلامی با داعش رو به رو شویم.

وی بیان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات اعتماد به وجود میآورد و همه جریانهای سیاسی باید در انتخابات شرکت کنند و مشارکت داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان اظهار داشت: کلید فتنه در انتخابات را جریانهای معاند و ضد انقلابها میزنند و این مهم برای ما که انتخابات را برگزار میکنیم زنگ خطر است.

طهماسبی افزود: باید تلاش کنیم فتنهانگیزیها، تهمتزنیها چه در شورای اسلامی شهر و چه در ریاست جمهوری کم شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه مردم و سازمانهای مردمنهاد بهرهگرفته شود، گفت: دستاوردهای مهمی را نظام جمهوری اسلامی ایران بدست آورده و توانسته در حوزه سیاسی و ملی، کشور مقتدری باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان بیان داشت: قرار بود در پایان سال 1395 و قبل از برجام تنها 200 هزار بشکه نفت را به فروش برسانیم اما امروز شاهد این هستیم که 4 میلیون بشکه نفت را به فروش میرسانیم.

طهماسبی با بیان اینکه 34 انتخابات را پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کردیم، گفت: این مهم دستاورد مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار میرود.

وی با بیان اینکه تامین امنیت در کشور هزینه خاکستری دارد، افزود: دشمن برای ضربهزدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش میکند و ساکت ننشسته است.

طهماسبی با بیان اینکه در 4 شهر استان گلستان انتخابات الکترونیکی برگزار میشود، گفت: شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول و بندر ترکمن انتخابات الکترونیکی خواهند داشت و نیازمندیهای خود در این خصوص به تهران ارسال خواهیم کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 1370680: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین