پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
چند نفر از جمنا که تا روز قبل محکم می‌گفتند حتما به توافق می‌رسیم و یک نامزد را مطرح می‌کنیم، صحبت‌هایی کرده یا در سایت‌هایشان مطالبی نوشته‌اند که حاکی از اختلافات جدی میان آنهاست.

شعارسال: محمدعلی نجفی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره بیانات مقام معظم رهبري مبنی بر دوقطبی‌نشدن فضای انتخابات گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر دوقطبی‌نشدن فضای انتخابات بازمی‌گردد به اینکه فضای سازنده و منطقی باید بر انتخابات حاکم شود و آن فضا تبدیل به فضای دوقطبی مخرب نشود.

او ادامه داد: اگر به طور معمول می‌خواهیم انتخابات پرشوری با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم، باید نامزدهای متعددی حضور یابند و مردم حق انتخاب داشته باشند.

او افزود: ما از حضور آقای رئیسی استقبال می‌کنیم، حتی اگر فضا به صورت مثبت هم دوقطبی شود، از نظر ما اشکالی ندارد. او گفت: ولی اخباری که به‌ دست‌ آمده این است که هم جمنا در انتخاب آقای رئیسی دچار اختلاف شده است و هنوز قطعی نیست و هم خود آقای رئیسی برای حضور در انتخابات تردید پیدا کرده است، بنابر‌این حضور ایشان را قطعی نگیرید.

نجفی تأکید کرد: چند نفر از جمنا که تا روز قبل محکم می‌گفتند حتما به توافق می‌رسیم و یک نامزد را مطرح می‌کنیم، صحبت‌هایی کرده یا در سایت‌هایشان مطالبی نوشته‌اند که حاکی از اختلافات جدی میان آنهاست.

او تأکید کرد: به نظر می‌رسد آنها نتوانسته‌اند اتحاد و ائتلاف مورد نظر خود را حول آقای رئیسی ایجاد کنند، از طرفی اخباری که از دفتر وی رسیده نشان می‌دهد آقای رئیسی به صورت صددرصد تصمیم نگرفته و تردید دارد.

محمدعلی نجفی افزود آقای روحانی فعلا تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته و رسما چیزی اعلام نکرده‌ است.با فرض کاندیداتوری آقای رئیس‌جمهور، ایشان در صورت کاندیداتوری حتما انتخاب (پیروز) خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 20فروردین1396، کدخبر: 652813: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
هیچ اختلافی وجود ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین