پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
همزمان با پرتاب بزرگ‌ترین بمب غیرهسته‌ای آمریکا در افغانستان روی گروه تروریستی داعش، رئیس‌جمهوری آمریکا پیامی جدید به کره‌شمالی داد و آن را «مشکلی» خواند که به «آن رسیدگی خواهد شد».

شعارسال: به نقل از «اسکای‌نیوز»، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز پنجشنبه در پاسخ به این سوال، که آیا پرتاب این بمب پیامی به کره‌شمالی است؟، گفت: «کره‌شمالی مشکلی است که به آن رسیدگی خواهد شد.»

ترامپ این اظهارات را روز پنج‌شنبه ساعاتی پس از انتشار خبر استفاده آمریکا از قوی‌ترین بمب غیر هسته‌ای‌اش بیان کرد.این اظهارات همزمان با انتشار گمانه‌زنی‌هایی از احتمال انجام آزمایش موشکی جدیدی از سوی کره‌شمالی به مناسبت صد و پنجمین سال تولد «کیم ایل سونگ» بنیان‌گذار این کشور بیان می‌شود.

ترامپ از چین می‌خواهد برای مهار کردن بلندپروازی‌های هسته‌ای کره‌شمالی، همکاری کند. رئیس‌جمهوری آمریکا طی هفته‌های گذشته از آمادگی کشورش برای اقدامی «انفرادی» علیه کره‌شمالی سخن گفته است.

دونالد ترامپ همچنین گفته است که اعتقاد دارد رئیس جمهوری چین به شدت برای حل بحران کره‌شمالی تلاش خواهد کرد.

ترامپ و «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهوری چین، هفته گذشته در فلوریدا دیدار کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25فروردین1396، کدخبر: 1378394: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین