پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۵۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
من در آینده می خواهم سیاستمدار شوم؛ اما پدرم به من می گوید پسرم سیاست کار تو نیست؛ بلکه این کار نیاز به پدر سوختگی دارد و من هم تا الان نسوختم.

شعار سال: اما او نمی داند که من همه فوت و فن های سیاست را بلدم و می دانم چه کار باید بکنم. اولش این است که در انتخابات شرکت کنم و به مردم وعده ۱۰۰ روزه بدهم. آخر سر هم اگر اجرا نشد خب نشد، فقط پزش را می دهیم. بعد از دادن وعده سر خرمن می رویم همه چیز را به گردن دولت قبل می اندازیم. همین جور که کثیفی های کلاس مان و شکستن شیشه مدرسه را به گردن شیفت مخالف انداختیم بعد شروع می کنیم به دادن پول ها و حقوق ها و املاک کلان به اطرافیان مان. نجومی حقوق می دهیم و نجومی ملک و املاک.

اگر هم کسی به ما ایراد گرفت بگوییم که این قانونی است و طبق قانون بوده که کردیم. گفتند کدام قانون؟ دلیلی ندارد نشانش بدهیم. فوق فوقش یک قانون جدید برایش تصویب می کنیم و می گوییم که بیا در قانون جدید این کار درست است. اگر دیدیم که دارد زیاد سوال می کند می دهیم ۲۴ ماه بیندازندش زندان آب خنک بخورد. چه مسخره که یک نفر بخواهد از ما سوال بپرسد. اصلا اگر آدم نشد می دهم بیرون بیندازندش. مردک خس و خاشاک بی شناسنامه بی سواد لبو فروش.

برای اینکه بخواهم کار کنم از شیشلیگ گرفته تا شیر مرغ باید بخورم تا تقویت بشوم. از بس کار مردم سنگین است، نیاز به انرژی دارد. خب می دانید که شیشلیک فقط با دوغ می چسبد و بعد از خوردن دوغ، خواب. شاید بپرسید کی کار می کنید؟ خب لزومی ندارد که کار کنیم. سیاست مدار شده ایم که دیگران کار کنند ما بخوریم هر زمان هم لازم شد حساب پس بدهیم می رویم و انشا می خوانیم. درست مثل همان حرف هایی که در زمان انتخابات زدیم رو تحویل مردم می دهیم و می گوییم این درست نیست که شما کار نداشته باشید. این چه وضع مملکت است. مردم هم خوشحال گونه برایمان کف و سوت می زنند.

اگر باز هم کسی گفت مشغول چه کاری هستید می گوییم محرمانه است؛ مثلا می رویم با پول مملکت ماشین مدل بالا وارد می کنیم که با آن به مسافرت رفته و پز بدهیم. هر کسی هم گفت ماشین چند خریدید؟ می گوییم محرمانست. می رویم توافق می کنیم می گوییم محرمانست. می رویم واردات می کنیم می گوییم محرمانست؛ حتی اگر خواستیم آمار بدهیم می گوییم تورم پایین آمده؛ اما چون محرمانست شما احساس نمی کنید.

با قوای دیگر هم تعامل می کنم؛ مخصوصا قوه قضاییه و دیگر نهاد های استصوابی. تعامل هم بدین شکل است که گاه گاه که کار خرابی کردیم و وقت آمار دادن شد شروع می کنیم به حمله به این قوه. وقتی قوه واکنش نشان داد ما هم داد و بیداد که دارند حقمان را می خورند و ما را نباید بازداشت کنید و ما بچه خوبی هستیم و این ها همه ظالم هستند.
خلاصه همه کارهای ما در این مدت این خواهد بود که برایتان توضیح دادم؛ حال دیدید که چقدر اداره کشور و سیاست مدار بودن راحت است.

امیرحسین شکوری
فعال دانشجویی

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نسیم زنجان، تاریخ 25 فروردین 96، کد مطلب:7544: www.nasimezanjan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین