پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۸۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
رییس انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اعلام این‌که برای اتمام واحدهای مسکن مهر پردیس ۴۰۰ میلیارد تومان پول نیاز است، گفت: پیشرفت ۱۰ هزار واحد مسکن مهر انبوه‌سازان ۷۰ درصد است که در صورت تزریق نقدینگی تا شهریور یا بهمن امسال به اتمام می‌رسد.

شعار سال: حسن محتشم ، اظهار کرد: با مساعی و پیگیری‌های قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مدیرعامل شرکت عمران پردیس، در ماه جاری هزینه کارهای اضافی و الحاقیه شماره 3 و قیمت آسانسور شرکت‌های تابعه انجمن انبوه‌سازان استان تهران امضا شده و در دست ابلاغ است.

وی با بیان این‌که انبوه‌سازان عهده‌دار پروژه 10 هزار واحدی مسکن مهردر فازهای 5 و 9 جدید پردیس هستند، تصریح کرد:‌به‌عنوان مثال با توجه به افزایش قیمت آسانسور در سال 95 و به خصوص بلند مرتبه بودن ساختمان‌های فازهای اخیر از استعلام قیمت روز استفاده شده است.

وی با اعلام این‌که افزایش وام 30 میلیونی به 40 میلیون توان محقق شده است، افزود: علاوه بر این منابع مالی جدیدی از سوی دولت جهت عملیات زیربنایی در نظر گرفته شده و چنانچه منابع مالی به موقع تزریق شود بخش عمده‌ای از پروژه 10 هزار واحدی تا پایان فصل تابستان و باقیمانده آن نهایتا تا بهمن امسال تکمیل و آماده تحویل می‌شود.

رییس انجمن انبوه‌سازان استان تهران یادآور شد: پیشرفت فیزیکی کلی این پروژه در مرحله 70 درصد و برخی بلوک‌ها حتی در مرحله بیش از 80 درصد هستند، از این رو سیکل منظم و به موقع پرداخت‌ها جهت تحقق اهداف فوق‌الذکر در اولویت ویژه‌ بوده و تعداد بیشتری از بلوک‌های پیشتاز به افتتاحیه می‌رسد.

محتشم در پاسخ به این پرسش که چه مبلغی برای اتمام این واحدها نیاز است، افزود: حدود 400 میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای باقیمانده پول نیاز است که از این رقم حدود 50 درصد برای ساخت و مابقی برای زیرساخت‌ها و آماده‌سازی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 فروردین 1396، کد مطلب:1382425 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین