پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
آنهایی هم که خانه هایشان را تحویل گرفته اند با مشکلات آن دست و پنجه نرم می‌کنند و حال خوشی ندارند. یکبار خرابی آسانسور تازه نصب شده و یا سقوط آن، مشکلاتی را ایجاد می‌کند و بار دیگر صدور قبض آبی که هنوز از آن استفاده نشده است!

شعار سال: روی خوش مسکن مهر را هیچ کدام از متقاضیان ندیده اند. از همان اول که ثبت نام و به امید خانه دار شدن پول به حساب دولت واریز کردند با وعده‌های بی عمل رو به رو شدند. آن‌ها دیگر طاقتشان تمام شده، اما چاره‌ای جز اعتراض و تلاش برای گرفتن حق و حقوق شان ندارند.

آنهایی که خانه هایشان را تحویل نگرفته اند، نمی‌دانند که تا تحویل واحد مسکن مهرشان در کجا زندگی کنند؟ زیرا که تمام پولشان را برای گرفتن خانه شان واریز کرده اند و هیچ پولی برای رهن خانه ندارند.

آنهایی هم که خانه هایشان را تحویل گرفته اند با مشکلات آن دست و پنجه نرم می‌کنند و حال خوشی ندارند. یکبار خرابی آسانسور تازه نصب شده و یا سقوط آن، مشکلاتی را ایجاد می‌کند و بار دیگر صدور قبض آبی که هنوز از آن استفاده نشده است!

فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در بخش زون ۴ نیز مشکلاتی از این دسته دارد. در یکی از بلوک‌های آن فقط ۴ نفر ساکن شده اند و قبض آب آن‌ها را متعجب کرده است.

یکی از ساکنان این بلوک به خبرنگار «فردا» می‌گوید: «حدود ۹ ماه است که واحدهایمان را تحویل گرفته‌ایم، اما هنوز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم. مثلا مشکل تاریکی جاده و تونل که بسیار ترسناک است، هنوز حل نشده یا صدا و لرزش موتورآب آسایش را از ما گرفته و در حالی که بیشتر از ده بار به نمایندگان شرکت اعلام کردیم، اما هر بار فقط دو تا پیچ رو محکم می‌کنند و هنوز چند قدمی از آنجا دور نمی‌شوند که دوباره صدا و لرزش موتور آب شروع می‌شود.»

او در ادامه می‌گوید: «اولین قبض آب برای ما صادر شده یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان به تاریخ اردیبهشت ۹۵ می‌باشد. تاریخی که هنوز واحد‌ها را به ما تحویل نداده بودند؛ و البته از مهر سال گذشته تا بهمن همان سال نیز با ماشین‌های تانکردار برای ما آب می‌آورند. اما حالا پول آبی را که ما مصرف نکرده ایم می‌خواهند!

این ساکن مسکن مهر پردیس در پاسخ به این سوال که برای حل این مسئله پیگیری کرده اند یا نه؟ می‌گوید: «چندین بار به فرمانداری پردیس رفتیم و آن‌ها هم گفتند که این مسئله درست خواهد شد، اما در طی این مدت، ۴ بار برایمان قبض آب آمده و هر بار هم مبلغش بیشتر از قبل شده است.»

او در پایان می‌گوید: «مشکلات جاده و ساختمان و نبود امکانات برای افرادی که وسیله رفت و آمد ندارند باعث مختل شدن شرایط زندگی مان شده و مشخص نیست که تا چه زمانی حل این مشکلات طول خواهد کشید؟»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار 27 تیر 96، کدمطلب:۶۹۸۹۸۹، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
عمران پردیس واقعا داره چکار می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین