پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
معاون امور برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت:وضعیت پرداخت تسهیلات واحد های تولیدی که توسط کار گروه به بانک معرفی شده و تا کنون به مرحله پرداخت نرسیده اند برررسی شد.
شعارسال: دومین نشست بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در سال جاری روز دوشنبه با حضورلشکری، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و بانک های عامل و واحد تولیدی متقاضی تسهیلات در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد.

کامران لشکری در حاشیه این نشست اعلام کرد: در این نشست ها درخواست های واحد های تولیدی متقاضی تسهیلات که در مرحله عقد قرار داد با بانک عامل قرار دارد یا رد مصوبه درمرحله عقد قرار داد و همچنین مصوباتی که در مرحله ارجاع به شد توسط بانک عامل رد شده باشد با حضور متقاضی و بانک عامل بررسی تا با یافتن راه حل قانونی شرایط پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحد های تولیدی فراهم شود.

وی اظهار داشت : تامین منابع مالی و فعالسازی ظرفیت واقعی واحد های تولیدی باعث ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید خواهد شد، بنا براین با توجه به نقش مستقیم بخش تولید در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، لازم است بانک های عامل نقش موثر تری را در تامین منابع مالی واحد های تولیدی ایفاد کنند.

وی افزود: در سال گذشته اقدامات موثری در راستای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد های تولیدی انجام شد و این روند در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

لشکری خاطر نشان کرد: در این جلسات پرونده های ارسالی مربوط به بانک ها با حضور واحد متقاضی تسهیلات و نماینده عالی بانک عامل بررسی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1396، کدخبر: 3966974 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین