پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: دوره آموزش ارتقای مهارت قالیبافان با حضور ۱۲۰ نفر در استان برگزار شد.
شعارسال: علی اکبر کبیری اظهار کرد: دوره های آموزشی قالیبافان به منظور حفظ و افزایش کیفیت تولید فرش های دستباف در کشور، آشنایی با ارزش ها و اصالت های فرش های بومی و ترغیب بافندگان به تولید فرش های اصیل، ترویج استفاده از مواد اولیه، ابزار و روش های مناسب برای بافت فرش و آشنایی بافندگان با عیوب و آسیب های رایج در مراحل بافت فرش در منطقه برگزار شد.

وی افزود: همچنین ترویج روشهای بهینه برای اصلاح عیب ها و پیشگیری از بروز آسیب های شناسایی شده در فرش منطقه در میان بافندگان، افزایش بهره وری در بافت فرش و کاهش هزینه های تولید و حفظ و افزایش کیفیت فرش های تولیدی از دیگر اهدافی است که در برگزاری دوره ها مورد توجه قرار داشت.

کبیری تصریح کرد: این دوره ها با همکاری معاونت آموزش و تحقیقات مرکز ملی فرش ایران و اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد و مورد استقبال شرکت کنندگان نیز قرار گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918935 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین